"Them That Follow" הוא סרט מתח שיצא לאקרנים בארצות הברית בסוף השבוע האחרון. הסרט עוקב אחר משפחה דתית שמגדלת נחשים כדי להוכיח את אמונתה, אבל זה לא הדבר הכי מפחיד שקורה בסרט. למעשה, הדבר המזעזע באמת קרה מאחורי הקלעים.

טרגדיה התרחשה על סט המותחן החדש כאשר ציפור מתה בידיה של אחת השחקניות והמצלמה המשיכה לצלם. בסרטון מהרגע הטראומטי ניתן לראות את השחקנית אליס אנגלרט מחזיקה שליו בידה מיד אחרי שהבינה שמשהו לא בסדר עם הציפור.

נדמה כאילו אנגלרט אומרת "או מיי גאד זה כל כך דפוק", היא מוסרת את הציפור למישהו אחר ונלחצת מיד כשהיא מבינה מה קרה. לאחר מכן היא שואלת "זה מת?" ומתחילה לבכות כשהיא מקבלת תשובה חיובית. מפיקי הסרט אישרו שהחיה מתה, אך אף אחד לא יודע מה הסיבה לכך. המפיקים מתעקשים שהציפור לא סבלה מהזנחה או מהתעללות. בראיון לאתר TMZ המפיקים הוסיפו: "שכרנו מומחים לבעלי חיים, אנחנו לוקחים אחריות מלאה ומצטערים על התקרית".

בסצנה המדוברת דמותה של אנגלרט מעמידה פנים שהיא מאכילה נחש בשליו, ניתן לראות כמה נחשים בכלובים מימינה של אנגלרט. הסצנה המדוברת צולמה בשנת 2017 באוהיו והסרט יצא לאקרנים ביום שישי האחרון, מה שמעלה שאלות על הטיימינג בו יצא הסרטון.