אנחנו מודים, גם לנו עצר הלב כשקראנו את הציוץ של מת'יו לואיס, נוויל לונגבוטום מסרטי "הארי פוטר", וגם לנו נשבר הלב כשגילינו שמדובר בתעלול. השחקן מרבה להשתמש ברשתות החברתיות, ומעל 1.43 מיליון אנשים עוקבים אחרי חשבון הטוויטר שלו וצמאים לכל מידע שהוא מפרסם. לואיס, דואג לעדכן את העוקבים בפרויקטים בהם הוא עוסק וכמובן גם בדעות הפוליטיות שלו.

לפני יומיים, לואיס פירסם טוויט שגרם למעריצים בכל מקום וגיל לצרוח: "סרט חדש של 'הארי פוטר' מתחיל להצטלם". התגובות הנרגשות מהמעריצים לא הפסיקו להגיע, עד שאחד העוקבים לאן הקישור שבציוץ מוביל - דף ממשלתי דרכו ניתן להירשם כדי להצביע בבחירות בריטניה. לואיס לא מסתיר את דעותיו הפוליטיות והוא פועל רבות כדי להעלות את אחוזי ההצבעה לבחירות שיתקיימו בחודש הבא.

 

 

רוב המעריצים תמכו בצעד של לואיס והגיבו לו דברים כמו: "אנחנו בגריפינדור יודעים שלפעמים, כדי לגרום לאנשים לעשות את הדבר הנכון, צריך לעשות מניפולציות. (במקרה הזה מדובר במניפולציה חיובית ומאוד חכמה)", "עשר נקודות לגריפינדור!". אבל לא כולם התחברו למהלך: "רשע", "אתה מנסה להרוג אותי??? זה לא מצחיק", "היום יש לי יום הולדת וחשבתי שאני מקבלת את המתנה הכי טובה שיש :(" ו"זה אכזרי, אתה חייב לנו בירצפת".