אין תמונה
סוף סוף אגשים את חלומי להיות שיפוצניק
דווקא בתקופה שנראית כמו שיאה של קריירת המשחק שלו, סיפק אתמול (שבת) אחד הכוכבים הגדולים של הקולנוע העולמי הצהרה מפתיעה לגבי תכניותיו העתידיות. דיקפריו, שהתראיין לעיתון ה"בילד" הגרמני כחלק מהקידום הבינלאומי של "ג'אנגו ללא מעצורים", סיפר כי העומס הגדול של השנים האחרונות מתחיל לתת בו את אותותיו. "אני קצת מרוקן. אני עומד לקחת הפסקה ארוכה, ארוכה מאד", סיפר דיקפריו. "עשיתי שלושה סרטים בשנתיים האחרונות ואני מרגיש שנשחקתי".

אם היינו צריכים להמר מה עומד ליאו לעשות עם הזמן הפנוי שלו, כנראה שהכסף שלנו היה הולך על חופשות אקזוטיות עם דוגמניות על. אם אתם מאמינים לו, לעומת זאת, מדובר בחופשה הומניטארית לחלוטין. "אני רוצה להפוך את העולם למקום טוב יותר. אטוס ברחבי הגלובוס ואעשה דברים טובים למען הסביבה". דיקפריו הוסיף והסביר שביתו פועל על אנרגיה סולארית ושלאחרונה רכש מכונית חשמלית וירוקה לחלוטין. 

בזמן שדיקפריו יסתובב ברחבי העולם, לנו צפוי דווקא די הרבה ממנו בשנה הקרובה. במאי הקרוב הוא יככב בעיבוד לקלאסיקה הספרותית "גטסבי הגדול", ולקראת דצמבר יחזור לשתף פעולה עם מרטין סקורסזה ב"זאב מוול סטריט". מי יודע? אולי דווקא כשיטפל בבעיות הגזים של הפרות שפוגעות באטמוספירה, תתקבל הידיעה על הזכייה באוסקר המיוחל.