הסרט ראלף שובר את האינטרנט: ראלף ההורס 2 עוד לא עלה לאקרנים בכלל אבל עושה רושם שנאה דורש נאה מקיים: סרט ההמשך הזה של דיסני כבר הספיק לשבור את האינטרנט לא פעם אחת ולא פעמיים בטרם הפציע על המסך הגדול.

בפעם הראשונה הייתה זו התגלית המרעישה על סינדרלה, שנחשפה בגירסה תלת מימדית בתמונה ראשונה מתוך הסרט. הפעם זו הנסיכה טיאנה שמצליחה להעביר צמרמורות בעמודי השדרה של הגולשים, כשנחשפה לראשונה בטריילר לסרט שיצא היום. הפעם השניה קרתה בסוף השבוע שעבר, כשגל גדות לוהקה לתפקיד שאנק, גיבורת משחק וידאו שמופיעה בסרט. הפעם השלישית היא היום, אז תתכוננו.

טיאנה, כידוע, היא הנסיכה האפרו-אמריקאית הראשונה של דיסני, אשר כבר השתתפה בעבר בגירסה משנת 2009 לסרט הנסיכה והצפרדע, כך שתקדים ייצוגי אין כאן. אלא שמתברר מהטריילר שהגירסה של טיאנה, שתגיע לאולמות הקולנוע ב-22 בנובמבר, נראית קצת שונה מאיך שהצופים אולי זוכרים אותה.

בטריילר חדש לראלף ההורס 2 נראות נסיכות דיסני שמשתתפות בסרט בסצנה בה הן חוקרות את ונלופה (גיבורת ראלף ההורס) על המעמד המלכות שלה, וכל זה באווירת מסיבת פיג'מות, כמובן. טיאנה, שקצת מסתתרת בסצנה אך מופיעה בתמונות מיוחדות שפורסמו לאחרונה במגזין Entertainment Weekly, מתהדרת בשיער מתולתל ושופע. כן - בלי שזירה, בלי החלקה מלאכותית ובלי פאה, אלא פשוט שיער טבעי ומקורזל שנשים אפרו-אמריקאיות רבות מתהדרות בו. גולשים ובעיקר גולשות רבות, כצפוי, התרגשו מאוד למראה הסצנה. חלקם התחילו לבכות ואז צילמו את עצמם בוכים, אחרים שיבחו את דיסני וטענו שהם עושים את הדבר הנכון.





אלא שזה לא באמת יכול להיגמר בזה באינטרנט: לצד המשבחים ניצבים גם המקלסים, שטוענים כי גוון עורה של טאינה נראה בהיר מדי, וכי היא לא אמורה להיות ממוצא מעורב, ושני הוריה שחורים. גם שיערה, ככל הנראה, הובהר מעט משחור לחום, ורבים יצאו נגד ה"אירופיזציה" שלה, שמזהה אותה מיידית כנסיכה השחורה האחת של דיסני, אבל גם מקרבת אותה מאוד לנסיכות האחרות, חלקות ובהירות שיער ברובן. אולי כדאי לשמור קצת מהומות לנובמבר?