לאונרדו די-בירדמן

אלחנדרו גונזלס איניאריטו תפס מקום מכובד בהיכל התהילה של הקולנוע עם "בירדמן" המהולל. עכשיו, מהר מהמצופה, הוא משחרר טריילר ראשון לסרטו החדש – והרשת עפה. את הדיאלוגים השנונים והריאליזם התיאטרוני של "בירדמן" מחליפים כאן צילומי חוץ מרהיבים, ואת מייקל קיטון מחליף לא אחר מאשר ליאונרדו דיקפריו – עם זקן מכובד. הצילום של עמנואל לובצקי כבר זכה שנתיים ברציפות באוסקר ("כח משיכה", "בירדמן") אבל נראה שגם השנה הוא יתמודד חזק על התואר. והעריכה, הו העריכה. על העלילה עוד לא ידוע הרבה יותר מ"במאה ה-19, ליאונרדו דיקפריו נלחם באנשים (ובדובים), רץ בטבע ומנסה לשרוד". גם טום הארדי שם. אנחנו מפסיקים להתגלח.

 

הנוסע החמישי

כשמביטים על הפילמוגרפיה הקצרה של הבמאי הדרום אפריקאי ניל בלומקמפ, נראה כאילו הוא תכנן מראש לסיים כבמאי של הסרט החדש בסדרת "הנוסע השמיני". אחרי שפרץ עם דרמת החייזרים הקשוחה "מחוז 9" והמשיך לשכלל את יכולותיו החלליות ב"אליסיום" ו"צ'אפי", בלומקאמפ הצליח להגיע לעמדת הבמאי המושיע של “alien” החדש בעזרת כמה ציורי קונספט מרשימים, באזז אינטרנטי ומיקוד במטרה. הפרויקט עדיין בשלבים ראשוניים, וטרם הוכרזו ליהוקים, אבל בלומקאמפ ממשיך לפרסם ציורי קונספט ולדבר באהבה על הבייבי החדש שלו. "הנוסע השמיני הולך ממש טוב. אוהב את הפרויקט הזה" הוא כתב לצד הציור שמציג את ריפלי של סיגורני וויבר והמפקד היקס של מייקל ביהן – שמת בסרט השלישי. אם השניים באמת יככבו בסרט, זו לא תהיה הפעם הראשונה שהסדרה הזו קוראת תיגר על מוות של דמויות אהובות. תחיית המתים.

 

#alien going very well. Love this project

A photo posted by Brownsnout (@neillblomkamp) on


משולש פראי

שניים מהשחקנים הלוהטים ביותר של הרגע עתידים להפגש בקרוב על המסך הגדול – בחללית. כבר שמענו שכריס פראט וג'ניפר לורנס יככבו יחד ב”Passengers” של הבמאי הנורווגי מורטן טילדום, שעלה לליגה של הגדולים עם "משחק החיקוי". כעת פורסם שלשניים, שיגלמו אנשי צוות שמתעוררים מתרדמה עמוקה במסע בחלל, יצטרף מייקל שין, הלא הוא ד"ר ביל מאסטרס מ"הסקס של המאסטרס". שין יגלם רובוט שנמצא על סיפון החללית עם השניים. אנחנו מקווים שהוא יביא איתו קצת ידע של מאסטר. 

צילומי הסרט טרם החלו, אבל אחד המעריצים כבר יצר טריילר עצמאי: 

 

סוס נכנס לבאר ולא יוצא

סדרת האנימציה של נפטליקס "בוג'אק הורסמן" חזרה אמש בעונה חדשה. בנטפליקס כמו בנטפליקס, כל פרקי העונה השנייה עלו יחד לרשת, וזכו לביקורות חמות, ממש כמו העונה הקודמת. בנוסף לדמויות האהובות והמוכרות – בוג'אק הסוס, הנסיכה-חתולה-סוכנת קרוליין, דיאן סופרת הצללים, מר פינטבאטר הכלב וטוד-ג'סי פינקמן – יצטרף בעונה זו כוכב אורח מפתיע, לא אחר מסר פול מקרטני, הביטל המעצבן ביותר.

 

בום, פצ', בום, פצ'

עם כל האהבה שלנו אליה, נדמה שקארה דלווין מתקרבת למצב של חשיפת יתר. בקרוב נראה אותה ב"יחידת המתאבדים", ובעוד שבוע יעלה בארץ "ערים של נייר", דרמה רומנטית בכיכובה. בינתיים, קארה ממשיכה להתראיין בכל מקום אפשרי ולשמור על באזז גבוה – כמו שהיא יודעת. כשביקרה השבוע אצל ג'ימי פאלון בטונייט שואו, חשפה דלווין כשרון חבוי כשנתנה לטריק טרוטר מלהקת הבית "הרוטס" ביט היפ-הופ חם. קארה תעשי לי פלואו.

 

לפטר את פוטר

אחרי שהצליח לגרום לנו לשנוא את הארי פוטר, דניאל רדקליף ממשיך לעצבן. מגזין NYLON ביקש מהשחקן הבריטי לשמש כפקיד קבלה במערכת שלהם למשך שעה. אחרי שהראה שהוא יודע לעשות סלפיז עם מעריצות, הוא הוכיח שהוא חסר כישורי חיים בסיסיים. הכי מוגלג.