וונדר וומן ממשיכה לכבוש את הוליווד, אבל הפעם לא מדובר בגל גדות, אלא בלינדה קרטר, שלבשה את הגלימה המפורסמת בסדרת הטלוויזיה משנות השבעים. קרטר קיבלה כוכב משלה בשדרת הכוכבים של הוליווד, והאירוע עורר התרגשות בקהילת המעריצים של גיבורת העל. בתחילה חשבנו שלא לפרגן לוונדר וומן המתחרה, מתוך נאמנות לגל שלנו כמובן, אך היא עצמה מיהרה לחלוק כבוד לקולגה מהעבר, ובירכה את קרטר בחשבון האינסטגרם שלה.

בתור מי שהשיבה רוח חיים לדמות הנשכחת, גדות ידעה לפרגן לקודמתה והתפייטה: "ברכות לאהבתי היפה לינדה קרטר, שקיבלה כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד. מהפעם הראשונה שראיתי אותך, החן, חוש ההומור והחוכמה שלך מילאו את ליבי. ואני יודעת למה את היית זאת שנבחרת לגלם את דמותה של וונדר וומן. תודה לך על טוב הלב והאהבה שחלקנו באחוות הנשים הנפלאות (women of wonder)".

Congrats my beloved beautiful @reallyndacarter ❤ for receiving a star on the Hollywood Walk of Fame  From the very first time I saw you, your grace, humor, and wisdom filled my heart  and I knew why it was you who was chosen to embody Wonder Woman  Thank you for your loving kindness shared by the sisterhood of women of wonder  #WomenOfWonder #LyndaCarter

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

קרטר, שמאחוריה קריירה של 50 שנה בתעשיית הבידור, ידועה ביותר בזכות דמותה של גיבורת העל מסדרת הטלוויזיה הקלאסית "וונדר וומן". השחקנית בת ה-66 גילמה עוד תפקידים רבים והייתה גם זמרת ומלכת יופי, אך מעמדה כסמל פמיניסטי פופולארי הוא שהעניק לה את הכבוד. בטקס חשיפת הכוכב, קרטר הצטלמה בשילוב הידיים המפורסם של וונדר וומן (זה שיצר ריב קטן בין גל גדות לריאן ריינולדס).

It seems impossible that I've been in the entertainment industry for 50 years. But I love this business—I love the creative process, the work, the performing ... all of it. But today, as I am honored with a star on the Hollywood Walk of Fame, I want to say a big THANK YOU to my FANS, who have encouraged and cheered me on all of these years. I want you to know how much I appreciate having you in my corner - I never take you for granted. Thank you again to everyone who made this possible. This is a day I will never forget. : @mikepingel

A post shared by Lynda Carter Official (@reallyndacarter) on

המנכ"ל האגדי של רשת CBS, לס מונבס, העניק לקרטר את הכבוד לצד פטי ג'נקינס, שביימה את הסרט בכיכובה של גדות. ג'נקינס אמרה בטקס: "היה זה המשחק של לינדה בתפקיד וונדר וומן שגרם לי להתאהב בה, כי הוונדר וומן שלה גרמה לי להאמין שאוכל לעשות כל מה שארצה, ויותר מכך, שאני לא צריכה להתבייש בשאיפות שלי. היא לא פחדה להיות רכה וקשוחה, לא פחדה להיות אוהבת באותה מידה שהיא חזקה, לא פחדה לאהוב את היותה אשה ולחגוג את נשיותה, כל זאת בזמן שהיא מכסחת ישבנים ומשנה את העולם". אמן.