1. האב, הבן והדובי הסוטה

האפיפיור הפופולרי פרנסיס נמצא בעיצומו של ביקור היסטורי בארה"ב. בין נשיקות לתינוקות מצחיקים לבין דייט עם אובמה, הספיק האפיפיור לפגוש עוד דמות מפתח אמריקאית – מארק וולברג. באירוע שנערך בבוסטון השתתף וולברג, והעז לספר בדיחה קטנה אחרי שילד צעיר שר בקול גבוה ומלאכי במיוחד. "זה באמת קול של מלאך", אמר מארקי מארק, "אבל אז הוא לחש לי באוזן שהוא אהב את הסרט 'טד'. אמרתי לו שזה לא מתאים לגילו. אני מצטער אבי הקדוש. תמיד קיוויתי שלאלוהים יש חוש הומור – כשזה מגיע לסרטים שעשיתי". אהבנו אותו יותר כשהוא לבש תחתונים ועשה ראפ.

2. שלישייה ודי

סדרת סרטי "מהיר ועצבני" הפכה כבר מזמן למפלצת הוליוודית ענקית, והסרט האחרון בסדרה כבר מיקם אותה בליגה של הגדולים ביותר כשנכנס למקום החמישי ברשימת הסרטים המכניסים של כל הזמנים. עכשיו, כשההפקה של הסרט השמיני בסדרה מקרטעת, וין דיזל – כוכב ומפיק הסדרה - מסמן את הסוף. אבל כמו שהוליווד לימדה אותנו בשנים האחרונות, כשיש הרבה כסף בעסק, הסוף תמיד לא סופי - או לפחות מחולק, כמו בצבא, לשלוש. "הבטחתי לאולפן שאתן טרילוגיה אחת אחרונה כדי לסיים את הסאגה", כתב דיזל בעמוד הפייסבוק הפופולרי שלו. תעירו אותנו כשזה נגמר.

The fans of the Fast & Furious SAGA are the best fans in the world... Since I became the Producer in 2008, you have been...

Posted by Vin Diesel on Friday, September 25, 2015

3. צא דיבוק, צא

כל מי שצפה ב"מגרש השדים" – קלאסיקת האימה מ-1973 – יכול לנחש שהבמאי, וויליאם פרידקין, הוא לא בנאדם כזה חמוד. עכשיו, כשבחברת ההפקה "מורגן קריק" עובדים על רימייק לסרט, הבמאי המקורי כועס ומטנף בטוויטר.


"לדעתי, מורגן קריק הרסו את 'מגרש השדים' מספיק עם ה'המשכונים' שלהם". אאוץ'. 

כנשאל על ידי מצייץ אחר אם הוא ישקול לקחת חלק בפרויקט שכזה הוא נהיה כבר ממש מרושע כשכתב: 


"לעולם לא אביים או אפילו אצפה בהמשך לסרט". 

4. אובססיה אישית שלא נגמרת

כבר כתבנו על החזרה למסך הקטן של "תיקים באפלה" האהובה מהניינטיז. עכשיו, אחרי שמועות וטיזרים, מגיע טריילר ראשון, בשני חלקים. הסדרה תשוב לשישה פרקים ברשת Fox ב-24 לינואר. עד אז, נישאר לבד עם האובססיות שלנו, ממש כמו מאלדר.

5. נואה תנוע

אחרי פסטיבל הפרידה הבלתי נגמר מג'ון סטיוארט, המחליף שלו ב"דיילי שואו", הדרום אפריקאי טרבור נואה, נכנס סוף סוף לנעליים הגדולות. התכנית הראשונה של נואה שודרה אמש. מהקטע הזה נראה שנואה עשה עבודה טובה בסך הכל, עם חיקוי די מדויק של סטיוארט. אנחנו עדיין מעדיפים את ג'ון אוליבר (ושידורים חוזרים של "הרצועה").

6. עוברת סלקציה

השחקנית קלייר דיינס ("הומלנד") התארחה אצל אלן דג'נרס וסיפרה על תחביב חדש שלה – בילוי במועדון הטכנו המפורסם בברלין – הברגהיין. דיינס ניסתה לספר על חוויותיה במקום לקהל האמריקאי. אלן הגיבה בפליאה מעורבת בגועל למשמע סיפורים על בליינים עירומים וגלידה בתוך המועדון (רחמנא ליצלן, לנו זה דווקא נשמע כיף). כדי להוסיף למבוכה, ניגנה ההפקה קטע מוזיקלי-אלקטרוני די עלוב ולא מייצג. דיינס התלוננה "זו לא הדרך הברגהיינית" אך התרצתה כשקיבלה במתנה מנשא לתינוק עם קישוטי מסיבה. נתראה על הרחבה.