בתוך המהומה שהוליווד נקלעה אליה בעקבות משבר הקורונה, מעריצי היקום הקולנועי של מארוול נותרו כשחצי תאוותם בידם. והסיבה היא דחייתו של "האלמנה השחורה", הסרט החדש של מארוול, שהיה מיועד לצאת בתחילת חודש מאי. כמו כל תעשיית הקולנוע, גם דיסני ומארוול לחצו על הבלם, ובעקבות הוראות הבידוד שהוחלו במדינות רבות - שכללו את סגירת בתי הקולנוע - דחו לעת עתה את יציאת הסרט. תחילה עוד הופצו ברשת שמועות על כך ש"האלמנה השחורה" ידלג על בתי הקולנוע ויעלה ישר לצפייה ביתית, אולם כרגע אין למארוול כוונה לוותר על הרווחים מהקרנת הסרט בבתי הקולנוע.

"האלמנה השחורה" עוקב אחרי קורותיה של נטשה רומנוב (סקרלט ג'והנסון), מהדמויות הוותיקות ביקום מארוול ואחת החברות המייסדות בקבוצת "הנוקמים". האם היא גם היתה האישה היחידית שם עד לפני שנתיים-שלוש? בהחלט. האם הסרט אודותיה היה בשלבים שונים של פיתוח מאז 2004 ונדחה כל הזמן משום שפרנסי דיסני לא חשבו שיש קהל לסרט אקשן בכיכובה של אישה? ייתכן. כך או כך, ההפקה הושלמה, הסרט מוכן לחלוטין, וכיוון שאין לו תאריך יציאה, כל מה שנותר למעריצים האדוקים הוא לסרוק בדקדקנות את כל הפרטים הידועים על "האלמנה השחורה" ולהבין מה יקרה בו.

הסרט צפוי לחזור לשורשיה של נטשה, ויציג גלריה של בוגרי "החדר האדום", המוסד הקשוח בו רומונב עברה את הכשרתה כמרגלת ולוחמת. התקצירים הקמצניים למדי שמארוול שחררה רמזו כי הנבל בסרט יהיה טאסקמאסטר (אשף המשימות, בתרגום חופשי), נבל מיקום הקומיקס של מארוול בעל תבונה על אנושית שמאפשרת לו "להעתיק" את היתרונות של יריבו בשדה הקרב, והוא יכול לחקות את הקולות, התנועות והכישורים שמופעלים כנגדו באופן מיידי. אבל הערפול שבתקציר, בשילוב העובדה שהטריילרים לא חשפו מי בדיוק נמצא מתחת לשריון הכבד של טאסקמאסטר, הובילו את מעריצי מארוול להאמין שהנבל המדובר הוא אחד מתוך שורה, או נבל-דמה שיגונן על זהותו של נבל עוד יותר סודי, מרושע וכו'.

ואז הגיעה התמונה הזו. מוקדם יותר החודש, פרסם גולש בשם צ'רלס מרפי תמונה מתוך הטריילר ל"האלמנה השחורה", בה רואים את ילנה בלובה (פלורנס פיו), מרגלת צעירה שממלאת את מקומה של נטשה אחרי שזו ערקה לשורות "הנוקמים", מובלת על אלונקה. "בעזרת קסם היפוך התמונות, רואים שהמילה AIM כתובה מעל הראש של ילנה", כתב מרפי בליווי התמונה המדוברת והוסיף "זה כמעט בוודאות קורה אחרי הקרב הגדול והסופי, כי היא לובשת את אותה התלבושת" -

ולמה מדובר בתגלית? שמחים ששאלתם. AIM הוא ארגון רשע בעל היסטוריה ענפה בחוברות הקומיקס של מארוול, והוא הוצג לצופי הקולנוע גם כחברה בה עמד בראשה הנבל של "איירון מן 3" (אלדריץ' קיליאן, בגילומו של גאי פירס). בקומיקס, AIM הוא איגוד של מדענים מבריקים, שחושבים שמנסים לפתח את הטכנולוגיה שתעניק להם את מה שהם חושבים שמגיע להם יותר מכל: שליטה בעולם. ב"איירון מן 3" היה להם תפקיד משני למדי, שכלל מימון לתרופה הנסיוניות "אקסטרמיס", שהפכה (בזדון, כמובן) את צרכניה למכונות הרג זועמות בעלות כוחות על אנושיים ונטייה להתלקחויות ספונטניות. 

רמז נוסף לכך ש-AIM הם-הם הנבלים האמיתיים בסרט נובע מידיעה נוספת שמארוול אישרה כבר לפני כמה חודשים. זהירות, מדובר בספוילר ל"הנוקמים: סוף המשחק", אז אם לא צפיתם בו עדיין - גורו לכם. רוברט דאוני ג'וניור צפוי להופיע ב"האלמנה השחורה", וזאת למרות שהדמות של טוני סטארק/איירון מן מתה בסיום "סוף המשחק" כדי להציל את היקום מחורבן. מארוול לא הסכימה לומר איך ולמה דאוני ישולב בסרט, אבל אם AIM אכן יתגלו כנבלים האמיתיים של הסרט, ייתכן שהקשרים העסקיים של טוני סטארק יהוו את הפתרון. נחכה ל… בעצם, אנחנו לא יודעים בדיוק למתי, אבל נחכה ונראה.