בעוד שרוב סדרות הסרטים ידועות בכך שהאיכות שלהן רק הולכת ומידרדרת עם הזמן, היוצרים של "צעצוע של סיפור" הצליחו לעשות משהו שמעטים מצליחים - ליצור סרט המשך עטור שבחים לא פחות מהראשון בסדרה. "צעצוע של סיפור 3" היה סרט כל כך נפלא ומדובר, שנגע בילדים ומבוגרים כאחד, שלא מפתיע לראות את ההתלהבות שמלווה לשחרור הטיזרים הראשונים של "צעצוע של סיפור 4", שעתיד לצאת לאקרנים ב-21 ביוני 2019.

הבמאי ג׳וש קולי אמר בראיון השבוע שמדובר בסוג של התחלה חדשה עבור הצעצועים. אנדי כבר לא ילד, כך שהוא עבר מלשחק עם וודי למשחק בוודי הפרטי שלו (סליחה), אבל וודי וחבריו ימשיכו את ההרפתקאות שלהם במקום אחר. "כמו רוב הצופים, גם אני הנחתי ש'צעצוע של סיפור 3' היה סוף הסיפור", אמר קולי. "וזה אכן היה סוף הסיפור של וודי ואנדי. אבל בדיוק כמו בחיים, כל סוף הוא התחלה חדשה ולוודי יש עכשיו חדר חדש, עם צעצועים חדשים וילד חדש. זה סיפור חדש ששווה לנו לחקור".

הטיזר הראשון והמתוק שנחשף מראה את כל החשודים הרגילים, אבל גם צעצוע חדש. סליחה, לא צעצוע! פורקי, שהוא כף-מזלג חד פעמית שאליה חוברו שלל חפצים כדי ליצור ממנו דמות, ממש לא מבין מה הוא עושה עם שאר הצעצועים.

הקול של פורקי הוא טוני הייל, שמוכר מ"משפחה בהפרעה" ו-"Veep", וכמו רוב הדמויות וקווי העלילה בסרטי "צעצוע של סיפור", גם כאן מדובר במטאפורה מהממת על החיים האמיתיים. ״המטרה של צעצועים היא להיות שם בשביל הילד או הילדה שלהם״, מסביר קולי. "אבל פורקי במשבר - הוא רוצה למלא את היעד שלו בתור כף-מזלג, אבל עכשיו התפקיד של להיות צעצוע נכפה עליו".

מיד לאחר הטיזר הזה, שוחרר טריילר נוסף לסרט, בו מככבות שתי דמויות חדשות בדיבובם של ג׳ורדן פיל וקיגן מייקל קיי. פיל זכה להכרה בינלאומית כשיצר את סרט האימה המבריק "תברח", אבל ביחד, הם יצרו וכיכבו בעבר בסדרת מערכונים בשם "קי ופיל", שהאמריקאים אוהבים במיוחד.

"הם שניים מהמוחות הכי מבריקים שראיתי", אמר קולי על האיחוד הקומי הזה. "הם מצחיקים ללא מאמץ, וזה כבר מספיק, אבל הם גם שחקנים מדהימים שממש מבינים איך לספר סיפור, והאלתורים שלהם הם לא רק לשם הקומדיה, אלא מונעי עלילה. הם לקחו את הדמויות של דאקי ובאני לגבהים שלא ציפיתי".