אין תמונה
טוק טוק, מי שם?

באיחור של 23 שנה נחשף צד מכוער במיוחד של כוכב הקולנוע ומושל קליפורניה לשעבר, ארנולד שוורצנגר. על פי דיווח בניו יורק פוסט מסתבר שמי שיהפוך לימים ל"טרמינייטור", היה מעורב בהטרדה של נערה צעירה על הסט של סרט הטלוויזיה “The Jayne Mansfield Story” שהופק ב-1980. הסרט, אגב, הוגדר בעבר על ידי המבקרים בתור "הסרט הכי מהנה מבין כל הסרטים הגרועים שאי פעם נעשו".

וורדן נייל, אחד ממעצבי התלבושות המובילים בהוליווד עם מספר רב של מועמדויות לאמי, מספר לעיתון על האירוע בו היה נוכח עם אחת מהעוזרות שלו: "שכרתי אותה לעבודה בגיל צעיר...ההורים שלה אפילו טסו לכאן כדי לפגוש אותי ולוודא שהכל בסדר כאן. באחד הימים לקחתי אותה לקרון של ארנולד למדידות. המתמחה דפקה על הדלת ושאלה אותו אם אפשר להיכנס. ארנולד השיב לה בחיוב וכשהיא נכנסה הוא היה עירום כביום הוולדו, מה שגרם לה לפרוץ בדמעות ולברוח מהקרון".

"ארנולד חשב שמדובר בבדיחה מעולה ולא הפסיק להקרע מצחוק", מסביר נייל כשהוא נזכר באירוע. הכוכב עצמו מכחיש מכל וכל את הדיווח והגיב לעיתון: "מדובר ב-100 אחוז של שקרים". זוהי לא הפעם הראשונה שבה שוורצנגר מואשם בהתנהגות לא הולמת כלפי נשים. במהלך צילומי "שליחות קטלנית 2" טענה אחת מהנשים בצוות ההפקה שהכוכב הפתיע אותה כשניגש אליה מאחור, אחז בחזייה שלה ומשך אותה בעוצמה למטה כשהוא חושף את החזה שלה לעיני כל. "לא יכולתי להאמין שהוא עשה את זה, כולנו היינו בהלם", סיפר עד ראייה ללוס אנג'לס טיימס.

שוורצנגר שליחות קטלנית (צילום: צילום מסך מתוך youtube)
מי ביקש חזה בנוסח וינאי? | צילום: צילום מסך מתוך youtube

שוורצנגר עצמו מרגיש בנוח ללא בגדים לאחר שבתחילת הקריירה שימש כדוגמן עירום. גם ב"שליחות קטלנית" וב"קונאן הברברי" הוא מופיע ללא פיסת לבוש אחת על גופו. 

>> בואו לפייסבוק שלנו