עונת הפרסים בהוליווד עומדת להתחיל בדצמבר וזה בדיוק הזמן מבחינת האולפנים לשלוף את הסיפורים שעשויים להשפיע על הסיקור התקשורתי, ואולי גם על מצביעי האקדמיה עצמם. צ'אנינג טייטום, כוכב "פוקס-קצ'ר" סיפק סיפור מטלטל כזה כשהתוודה בראיון ל"הוליווד ריפורטר" על האלתור שעשה באחת מהסצנות המטלטלות של הסרט.

טייטום פתח את קמפיין האוסקר הראשון שלו בראיון נרחב שבו סיפר על אחורי הקלעים של הסרט, שהיה מועמד לפרס דקל הזהב בקאן וזיכה את בנט מילר בפרס הבמאי הטוב ביותר. העלילה מבוססת על הסיפור האמיתי והמצמרר של מארק ודיוויד שולץ, מתאבקים אולימפיים ששמו לעצמם למטרה לזכות במדליית הזהב באולימפיאדה באטלנטה 1996. מערכת היחסים של השניים עם הספונסר שלהם, המיליונר הסכיזופרן ג'ון דו פונט, מובילה לתוצאות הרסניות.

צ'אנינג טייטום מראה
בקו עלילה שמזכיר לא מעט את "וויפלאש" עטור השבחים, גם ב"פוקס-קצ'ר" עוברים האחים התעללות נפשית מצד האיש שהופך את עצמו למנטור שלהם. באחת הסצנות נראה מארק שולץ (טייטום) כשהוא מטיח בעוצמה את ראשו במראה כאמצעי להלהיב את עצמו. "הוא חבט במראה עם הראש שלוש פעמים וניפץ אותה לרסיסים", מספר בנט מילר. "הוא לא הסתפק בזה ומרוב עוצמה נכנס עם הראש דרך קיר הגבס ועד לצד השני של התפאורה. הוא השאיר שם חור ענק. הדם שרואים בסצנה אמיתי לחלוטין, פשוט לקחנו את הטייק הזה כמו שהוא. זה מסוג הדברים שאי אפשר להמציא בתסריט, או שיש לך את זה איפשהו בפנים בתור שחקן או שאין לך".

טייטום הוא לא השחקן הראשון השנה שהיה מעורב בפציעה עצמית על הסט. שיה לה בוף התוודה ששבר לעצמו שיניים כדי להפוך את דמותו לריאליסטית יותר ב"זעם". עוד מקרה שזכור מהתקופה האחרונה הוא זה של ליאונרדו דיקפריו ב"ג'אנגו ללא מעצורים". אז ניפץ דיקפריו כוס על השולחן ודימם בצורה משמעותית, אבל המשיך לשחק את הסצנה עד תום. גם במקרה הזה החליט הבמאי, קוונטין טרנטינו, לקחת את האלתור אל תוך הסרט.

"פוקס-קצ'ר" ייצא לבתי הקולנוע בישראל ב-20 בנובמבר