זמן סיכומים עכשיו ברחבי הרשת, תופעה שרק תלך ותעמיק ככל שנתקרב אל החלק האחרון של דצמבר. חלקם לא באמת מייצגים נאמנה את הדברים שעשו לנו את השנה, אבל כשאינדי ווייר, אחד מהבלוגים הקולנועיים הנחשבים ביותר ברשת, בוחר את 20 התגליות השנתיות שלו, כדאי מאד לשים לב. בשנה שעברה כיכבו ברשימה הזאת ברי לארסון, אדל אקסרקופולוס ולופיטה ניונגו, והפעם היא כוללת גם נציגה ישראלית ראויה במיוחד.

נלי תגר, כוכבת "אפס ביחסי אנוש" של טליה לביא, חולקת השנה את הרשימה הזו עם כמה מהשמות הגדולים של 2014. בבחירה הסבירו עורכי אינדי ווייר שהסרט הוא סוג של שילוב בין מ.א.ש ל"Broad City" (קומדיה חדשה ומצליחה מבית קומדי סנטרל ובמרכזה שתי חברות בשנות ה-20 לחייהן). בהמשך נטען כי למרות שהקאסט כולו עושה עבודה נפלאה בסרט, תגר הנוירוטית והמפונקת גונבת את ההצגה: "היא מצחיקה בטירוף מהרגע הראשון שלה על המסך, אבל מה שמרשים באמת הם הניואנסים שהיא מביאה איתה לדמות". בשורות הסיכום התנבאו עורכי הבלוג כי הבאזז סביב ההופעה של תגר עשוי להוביל אותה בקרוב לתפקידים מעבר לים.

אין תמונה
גם הוא בפנים. כריס פראט מתוך "שומרי הגלקסיה"
ברשימת התגליות של האתר מופיעים, לצדה של תגר, שמות שעשויים להפוך לכוכבים הגדולים של השנים הקרובות בתעשייה. ביניהם, טסה תומפסון (הבמאית של הקומדיה המצליחה והעוקצנית "Dear White People"), ג'ק אוקונל ("לא נשבר"), טוני רבולורי ("מלון גרנד בודפשט") וכריס פראט ("שומרי הגלקסיה"). בתחום הטלוויזיה ציינו בבלוג את לוריין טוסיינט (וי מ"כתום זה השחור החדש"), אליסון טולמן ("פארגו") ואיימי לנדקר ("טרנספרנט").