אין תמונה
מגלמת את הבת המאומצת של נוח ואשתו
כשאמה ווטסון שמעה לראשונה שאחד מהבמאים האהובים עליה, דארן ארונופסקי, עובד על סרט שמבוסס על סיפורו של נוח, היא הודתה שהייתה מופתעת וסקרנית. "דארן הוא מלך האפלה וניסיתי להבין איך את הקשר בין העולם התנ"כי לעולם שלו", היא מספרת.

אבל "המבול" הוא ככל הנראה העיבוד הכי אפל שנעשה עד כה לסיפור המוכר. בסרט משחקים ראסל קרואו (נוח) וג'ניפר קונולי (נעמה, אשתו של נוח). ווטסון היא התוספת המשמעותית שלא הייתה קיימת בסיפור המקראי ומגלמת את אילה, נערה צעירה אותה אימצו בני הזוג לאחר שנמצאה נטושה במחנה פליטים כשהייתה ילדה.

אין תמונה
מסתכלת אחורה ונדהמת
ווטסון עברה כברת דרך מאז התחילה את קריירת המשחק שלה כהרמיוני הגאונה בסדרת סרטי "הארי פוטר". לשחקנית הבריטית בת ה-23 רזומה של קרוב ל-10 שנים בתחום, בהן הספיקה לשחק גם בתפקידים ראשיים בסרטים כמו: "כמה טוב להיות פרח קיר" ו"בלינג רינג".

"בכנות, אני מסתכלת אחורה על סרטי הארי פוטר ונדהמת. אני לא יכולה להאמין שזה קרה", היא אומרת. "אני מסתכלת אחורה בגאווה. עשינו משהו מדהים".

האם היית מופתעת כשראית את "המבול" בפעם הראשונה?
"הייתי מופתעת, באמת. לא ידעתי איך האפקטים ייראו. אתה חושב שזה סרט תנ"כי, אבל יש בו גם הרבה אקשן. אני לא יודעת איך להסביר את זה, חוץ מלומר שזה לא היה דומה לשום דבר שראיתי לפני. זה לגמרי מקורי, אמנותי, שונה ולפעמים אפל. זה נעשה בקנה מידה ענק וחסר תקדים".

איך הייתה העבודה עם ראסל קרואו?
"ראסל בחיים לא יאמר משהו שהוא לא מבין ומאמין בו. בחזרות עברנו על כל מילה בתסריט. זה היה חייב להיות הגיוני בעיניו, שזה משהו שחייבים לכבד. אבל באותה עת, יש משהו מאוד חמוד בו. הרגשתי מאוימת לפגוש אותו בהתחלה, אבל הוא דאג לי. הוא התחיל בגיל צעיר ויודע מה זה להיות שחקן צעיר על הסט. זה לא היה רק כלפי, אלא כלפי כל הילדים בסרט. הוא לקח אותנו תחת חסותו וזה היה מאוד נדיב מצידו.

אין תמונה
הסרט הכי קשה שצילמה
אפשר לומר שזה הסרט הכי קשה שצילמת?
"ללא ספק הכי מאתגר. אתה מתמודד עם נושאים כמו סוף העולם. זה כמעט כמו 'איך הגעתי לשם?', זה שייקספירי. דארן היה אומר, 'את תראי את זה על המסך הגדול עם הפסקול ורעש הגלים והגשם...', זה כמעט הרגיש גדול מדי ושהמשחק שלי מוגזם, אבל הייתה לי תמיכה בסט, אז לא היה סיכוי שזה יקרה".