קלואי מורץ (צילום: Jason Merritt, GettyImages IL)
זה היה זו או לעבוד במקדונדלס | צילום: Jason Merritt, GettyImages IL
השחקנית קלואי מורץ, שאת פריצתה הגדולה חוותה בשנת 2010 כשהשתתפה בסרט "קיק אס", ממשיכה לפרוח, וגם החשבון בנק שלה פורח בהתאם. אתר האינטרנט TMZ חשף שהכוכבת בת 16 תקבל מעל למיליון דולר על השתתפותה בסרט "If I Stay". מורץ מסתמנת כאחת השחקניות הצעירות המבטיחות בהוליווד וגילמה בשנה החולפת את התפקיד הראשי בחידוש לסרט "קארי" ובסרט ההמשך "קיק אס 2".

משכורת הבסיס על השתתפותה בסרט צפויה להיות חצי מיליון דולר. בנוסף תקבל מורץ 15 אחוז מהכנסות הסרט, כך שגם אם יהיה מדובר בכישלון, היא עדיין צפויה להכנסות מיליון דולר נוספים לפחות. בונוס מיוחד של 25 אלף דולר תקבל כוכבת הסרט "הוגו" אם תהיה מועמדת לאוסקר ו-25 אלף נוספים אם תזכה. גם ממכירות המרצ'נדייז שייצאו לסרטה החדש, תקבל מורץ אחוזים.

"If I Stay" הוא הפעם הראשונה בה המתבגרת משתתפת בתפקיד שכולל מערכת יחסים בוגרת. הסיפור מבוסס על על ספר בעל אותו שם ומבוים על ידי אר. ג'יי. קאטלר. את בן זוגה בסרט מגלם ג'יימי בלאקלי מ"שלגיה והצייד". במרכז הסיפור מוזיקאית צעירה בשם מיה (מורץ) שנופלת לקומה לאחר תאונת דרכים קשה. בפני מיה עומדות 2 אפשריות: למות או לחזור לחיות חיים הרבה יותר קשים מאלו שהיו לה לפני התאונה. "הספר מאוד חשוב לקוראים שלו ואני רק רוצה ליצור את מערכת היחסים שמתוארת בו עם ג'יימי", היא סיפרה לחדשותMTV  באוקטובר. "זה סיפור על אהבה צעירה ואנחנו חייבים לתפוס את עצמת הרגשות".

קלואי מורץ (צילום: אימג'בנק/GettyImages, getty images)
עם סכום כזה אפשר להתארגן על תלבושת חדשה | צילום: אימג'בנק/GettyImages, getty images
השחקנית הבלונדינית, שהשתמשה בפאה ברונטית לצורך תפקידה, תשחק בשנה הבאה יחד עם זוכת האוסקר שרליז ת'רון וכריסטינה הנדריקס ("מד מן") במותחן בשם ""Dark Place. בנוסף תככב עם דנזל וושינגטון, קיירה נייטלי וקריסטן סטיוארט בסרט ""The Equalizer.

>> בואו לפייסבוק שלנו