הסרט "ג'ודי", עדיין לא יצא לאקרנים וכבר זכה לתגובות נלהבות מצד מבקרים ברחבי העולם. הופעתה של רנה זלווגר בתור הזמרת ג'ודי גרלנד זוכה לשבחים, וניכר שזלווגר עשתה עבודה קשה כדי להידמות לזמרת. בכל יום צילומים הוקדשו שעתיים שלמות כדי להפוך את רנה לג'ודי בעזרת איפור, פאה ואף תותב, שעשה לא מעט בעיות.

בראיון ל-ET, חשפה זלווגר שהאף התותב הצליח להרוס את סצנת הנשיקה בסרטה החדש. "תספרי לי על הנשיקה עם פין ויטרוק (שמשחק את מיקי דינס, בן זוגה של גרלנד בנישואיה החמישיים)" , ביקשה המראיינת, רנה צחקה ואמרה: "צריך להשאיר את זה ככה".

כשויטרוק נשאל על הנושא הוא ענה: "הייתה לנו סצנה אינטימית ומצאתי חלקים מהאף שלה על הפנים שלי". זלווגר הוסיפה:  "הסתכלתי עליו באימה, אני לא יודעת אם זה הכימיקלים או הדבק. אבל משהו יצא מהאף". האף התותב של זלווגר מוצג עכשיו באור שלילי, אבל היה לו תפקיד חשוב בהפיכתה של זלווגר לג'ודי. כדי להיכנס לתפקיד, זלווגר שינתה את המראה, שפת הגוף שלה וגם את קולה.

"ג'ודי" יצא לאקרנים ברחבי העולם ב-27 בספטמבר. עלילת הסרט מתמקדת בזמרת והשחקנית ג'ודי גרלנד, שאחרי יותר משלושים שנות קריירה על הבמות ומול המצלמות, הבינה לאימתה שהיא כבר לא כוכבת ענקית בארצות הברית, ועדיין זקוקה לפרנסה. הסרט מזגזג בין הכנותיה לסיבוב הופעות באנגליה לבין פרקים נבחרים בהיסטוריה של גרלנד וחייה הפרטיים. הסרט מתרחש בסוף שנות השישים ונותן לנו הצצה לצד הפחות זוהר של גרלנד, בעיות הסמים והאלכוהול שלה שלבסוף הביאו למותה בטרם עת.