אין תמונה
גלעדי וסקורסזה בפסטיבל קאן

מאחורי השטיחים האדומים והפרמיירות הנוצצות של פסטיבל קאן, מתנהלת בריביירה הצרפתית תעשייה שלמה של עסקאות סביב פרויקטים עתידיים, שיקבעו מה יעשו השמות החשובים בתעשייה בשנים הקרובות. מרטין סקורסזה, מגדולי הבמאים ההוליוודיים מאז ומעולם, התבשר אתמול שאת הפרויקט הבא שלו יפיק לא אחר מאשר איש התקשורת אביב גלעדי, מבעלי קבוצת RGE (שבבעלות ערוץ הספורט וערוץ הילדים) ומנכ"ל קבוצת "אייקון" הבריטית.

סקורסזה (זוכה האוסקר על "השתולים" ומועמד לשבעה נוספים) חתום על כמה מהקלאסיקות הקולנועיות הגדולות של כל הזמנים, כמו "נהג מונית", "השור הזועם" ו"החבר'ה הטובים". בימים אלה מסיים הבמאי את הצילומים של סרט דוקומנטרי על ביל קלינטון, ומיד לאחר מכן יתחיל לעבוד על סרטו של גלעדי. "Silence" הוא עיבוד קולנועי לרב מכר יפני מצליח אודות שני נזירים במאה ה-17, שיוצאים למסע להפצת הנצרות ונתקלים בגילויים של אלימות וחרם חברתי. בין היתר צפויים לככב בסרט זוכה האוסקר הטרי, דניאל דיי לואיס ואנדרו גרפילד, שגילם לאחרונה את ספיידרמן.

גלעדי עצמו עסוק מאד אף הוא בימים אלה. מלבד הפרויקט של סקורסזה, הכריז המפיק הישראלי ש"אייקון" תפיק גם את סרטו החדש והמדובר של הבמאי לי דניאלס ("פרשס"). "The Butler" בכיכובם של פורסט וויטאקר, אופרה ווינפרי, לני קרביץ' ועוד, כבר מוזכר כמועמד מוקדם לפרס הסרט הטוב ביותר באוסקר 2014.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו