מתברר שההופעה הנדירה על השטיח האדום בהקרנת הבכורה של "הנוקמים: סוף המשחק" היתה רק ההתחלה. במהלך כנס קומיק קון בשבת, ערכו אולפני מארוול מספר פאנלים, בהם חשפו את הפרויקטים הקולנועים והטלוויזיוניים שלהם לתקופה הקרובה, וסיפוק הצצות חטופות לחלק מהסרטים שבדרך. נוסף על האישור הסופי-סופני לכך שאנג'לינה ג'ולי אכן תגלם את התפקיד הראשי ב"הנצחיים", ועל הסצנות הראשונות מתוך "האלמנה השחורה" - סרט הסולו לגיבורת העל שגסקרלט ג'והנסון מגלמת ביקום הקולנועי של מארוול כבר קרוב לעשור - היתה זו ההכרזה על הסרט הרביעי בסדרת "ת'ור" שהכתה גלים.

"ת'ור: אהבה ורעם" יהיה הפרק הרביעי בעלילותיו של האל הנורדי, וכמו הסרט השלישי בסדרה, "ת'ור: ראגנארוק", הוא יבויים על ידי טאיקה ואיטיטי. כריס המסוורת' יחזור לתפקיד ת'ור, טסה תומפסון תיכנס שוב למגפיה של ואלקירי ונטלי פורטמן תחזור לתפקיד ג'יין פוסטר. פורטמן גילמה את ג'יין פוסטר בסרטים הראשונים בסדרה, אבל עזבה את היקום הקולנועי של מארוול אחרי "ת'ור: העולם האפל" ב-2013. על פי השמועות, פוטרמן עזרה לתווך את הבאתה של הבמאית פטי ג'נקינס ("וונדר וומן") למארוול כדי שזו תביים את "העולם האפל". ג'נקינס ומארוול לא הסתדרו, ופורטמן סיימה את החוזה שלה ופרשה מהתפקיד.

השחקנית עצמה מיעטה לדבר על התפקיד, ובסרטים פטרו את היעלמותה כלאחר יד, וסיפרו שת'ור וג'יין הפסיקו את הקשר הרומנטי ביניהם. לפני כשלושה חודשים, פורטמן הופיעה על השטיח האדום בבכורת "הנוקמים: סוף המשחק", פרק הסיום לסאגה הקולנעית שלקחה בה חלק, ומעריצים רבים חשבו שמדובר אז בצעד אפשרי לקראת פיוס בין פורטמן ומארוול. חשבו וצדקו, כנראה. דמותה של ג'יין פוסטר הבליחה לרגע ב"סוף המשחק" (מה שבעצמו היה יכול להסביר את הגעתה של פורטמן לשטיח האדום), אבל הלילה התברר שזו היתה רק ההתחלה.

ואם לא די בשולם הזה, נראה שוואיטיטי ומארוול מעוניינים להגדיל את תפקיד ג'יין פוסטר. במהלך הפאנל, אמר ואיטיטי על הסרט הרביעי "זה קו עלילה מלא ברגש, אהבה ורעם, והוא מציג לראשונה את ת'ור האישה". פורטמן, בתורה, קמה ואחזה בפטיש מיולניר, כלי הנשק שמזוהה ביותר עם ת'ור ומה שמסמן אותו כראוי לכוחות העל שניחן בהם. "תמיד היתה לי קנאת פטיש", התבדחה השחקנית. התואר ת'ור הועבר בקומיקס בין דמויות שונות, ובשנים האחרונות, אחרי שהתגלה שבנו של אודין איננו ראוי יותר לתואר, היתה זו ג'יין פוסטר שאחזה בפטיש הפלאים ויצאה להציל את היקום.

View this post on Instagram

A post shared by Nacho Armenta (@nacho_armpa) on

בקומיקס, ג'יין פוסטר זכתה בכוחות העל של ת'ור בזמן שהתמודדה עם סרטן שהחליש את גופה - כשאחזה בפטיש ויצאה להרפתקאותיה היא היתה בריאה וחזקה, עם שיער בלונדיני ומסכת ברזל שהגנה על זהותה, אבל כשהיתה חוזרת לצורתה האנושית, גופה היה רזה וחלש. לא ברור עדיין אם כל הפרטים האלה ישולבו בסרט, בטח לא כשלוקחים בחשבון שהפעם האחרונה בה מעריצי מארוול ראו את ת'ור היתה בסוף "סוף המשחק" אז - זהירות, ספוילר לסרט שמוקרן כבר שלושה חודשים בהצלחה ענקית בבתי הקולנוע - עזב את כדור הארץ והצטרף לקבוצת שומרי הגלקסיה.

"ת'ור: אהבה ורעם" יגיע לבתי הקולנוע בנובמבר 2021.