הסרט "נוכלות בלי חשבון" (Hustlers) יוצא לאקרנים בחודש הבא ואם נגיד שאנחנו לא מתרגשים זה יהיה שקר. אי אפשר להאשים אותנו, איפה עוד תוכלו לצפות בג'ניפר לופז, קונסטנס וו, קארדי בי, לילי ריינהרט וג'וליה סטיילס משחקות חשפניות לשעבר שפוצחות בשלל מעשי נוכלות?

בראיון לתכנית חדשות הבידור "Access" סיפרה לופז על סצנת קרב בסרט שיצאה משליטה ובמהלכה גרמה לוו לדמם. "ידעתי שוו קשוחה מהיום שצילמנו את הסצנה בה אני אומרת לה לנתק שיחת טלפון... והיא לא מנתקת", שיחזרה לופז. לפני צילומי הסצנה, לופז לא הייתה בטוחה שיש לוו יכולת לחימה אבל להפתעתה היא התגלתה כיותר אלימה ממנה.

"בטייק הראשון אמרתי לה 'אנחנו הולכות לריב', והיא אמרה 'כן כן הכל טוב', שאלתי 'את בטוחה? אוקיי'", נזכרה לופז. "התחלנו לריב, היא נלחמה אפילו יותר ממני. ואז היא חטפה טלפון לפנים והאף שלה נפתח". ברגע הזה בראיון וו התערבה ואמרה שהאף שלה לא נפתח, אלא הייתה לה בליטה ענקית. לופז ענתה "את דיממת". אחרי התקרית, לופז חשבה שהאף של וו נשבר ושהצילומים יבוטלו. פחדים שנעלמו כשאחרי זמן מה וו הרגישה מוכנה לסיבוב שני. "ממש נלחצתי, חשבתי ששברתי לה את האף, והיא אמרה 'זה לגמרי בסדר'. אני מרגישה שהקשר שלנו התחזק בעקבות זה. הכבוד שלי כלפיה גדל".

"נוכלות בלי חשבון" מבוסס על סיפור אמיתי של חשפניות לשעבר ועובדות במועדוני חשפנות בהווה, שחברו יחד כדי להוציא לפועל מעשה נוכלות נגד הלקוחות העשירים שלהן, אנשי עסקים מוול סטריט. הסרט יצא לאקרנים ב-13 לספטמבר.