הגיע הזמן שנתייחס לסרט האימה הכי מדובר של 2020, ואנחנו כמובן מתכוונים ל- "Antlers" (או "קרניים" בתרגום חופשי, לא לבלבל עם סרט הפנטזיה בעל אותו השם מ-2014). הסרט, אותו מביים סקוט קופר ומפיק גיירמו דל טורו (שעומד גם מאחורי "צורת המים" ו-"סיפורים מפחידים שמספרים בחשיכה"), מבוסס על סיפור קצר בשם "הילד השקט" שכתב ניק אנטוסקה.

הסרט מתמקד בג'וליה מדוז (אותה תשחק קרי ראסל שכיכבה ב"אמריקאים"), מורה מעיירה קטנה באורגון ובאחיה (ג'סי פלמונס), השריף המקומי. מדוז מגלה שאחד מהתלמידים המוכשרים ביותר שלה מסתיר סוד אפל, שקשור למפלצת רצחנית. האחים מנסים לגלות פרטים נוספים וכצפוי, מהנקודה הזאת הכל הולך ומסתבך.

ביום שלישי האחרון פורסם הטריילר הראשון לסרט, בו איידן (אותו משחק ג'רמי תומס), הילד שעומד במרכז העלילה, מקריא בכיתה סיפור שכתב. "היו היו פעם שלושה דובים שחיו במערה חשוכה ורטובה בעיר קטנה", אומר איי'ן בזמן שמופיעות על המסך סצנות שונות מהסרט. "בכל יום, הדוב הקטן הלך לבית הספר, ובלילה הוא היה חוזר הביתה ואוכל ארוחת ערב. אבל יום אחד, הדוב הקטן חזר הביתה והדוב הגדול והדוב התינוק היו שונים. הדוב הגדול חלה, והאיברים הפנימיים שלו הפכו לשחורים. הדוב הגדול הפך לכועס יותר ומרושע יותר, בגלל שלא היה להם אוכל, לא היה להם בשר. אבל היה להם זה את זה". בזמן הקראת הסיפור מוצגות סצנות שונות מהסרט, אנחנו רואים את הבקתה בה איידן מתגורר, את הרצפה שמוכתמת בדם ויצורים על טבעיים.

עדיין אין תאריך מדויק אבל הסרט עתיד לצאת לאקרנים ב-2020. אם אתם לא יכולים לחכות עד אז, תשמחו לשמוע שהסיפור הקצר עליו מבוסס הסרט זמין לקריאה בקישור הבא. אבל בלי ספוילרים, כן?