אם מייק טייסון לא היה קיים כנראה שהקולנוע היה צריך להמציא אותו. המתאגרף חמום המוח שזכה באליפות העולם במשקל כבד, הפך לכוכב תרבות לאחר פרישתו עם שורה של הופעות אורח בסרטים וסדרות מצליחים ("איך פגשתי את אמא", "לפני החתונה עוצרים בווגאס", "הפמליה") וכעת נראה שהוליווד מוכנה להחזיר לו טובה.

וראייטי מדווח כי מקורות בעיר הסרטים אישרו שביוגרפיה על חייו של טייסון נמצאת בשלבי הפקה ראשונים. האיש שמיועד לכתוב את התסריט לסרט הוא לא אחר מאשר טרנס ווינטר ("הסופרנוס", "הזאב מוול סטריט") כששמו של מרטין סקורסזה הוזכר כאחד המועמדים לביים. על פי אותו דיווח, האיש שייכנס לנעליו של המתאגרף הוא ג'יימי פוקס.

בשלב זה מנסה ההפקה להרכיב חבילה אטרקטיבית ככל שניתן של שמות סביב הסרט ורק אז להציע אותו לאולפנים השונים. פוקס עצמו כבר כיכב בדרמת אגרוף ב-2001, אז גילם את מאמנו של מוחמד עלי, דרו בראון. סקורסזה עצמו ביים בעבר את "השור הזועם", שנחשב על ידי רבים לדרמת האגרוף הטובה בכל הזמנים.

אין תמונה
גם הפעם לא יהיו לו מעצורים. ג'יימי פוקס
בסוף שנות ה-80 שלט טייסון ללא עוררין בזירה, כשהוא מציג עוצמה אדירה שהפכה אותו לבלתי מנוצח. אחרי שאיבד את תוארו בתחילת שנות ה-90 החלו חייו להסתבך. הוא נמצא אשם באונס נערה בת 18, דזירה וושינגטון, בעקבותיו נשלח לשש שנות מאסר. כשחזר לזירה כבר לא היה הכוח הדומיננטי כבעבר, והתפרסם בעיקר בזכות התפרעויות אלימות, כמו הקרב שבו קרע חלק מאוזנו של איבנדר הוליפילד באמצעות שיניו.

בשלב זה, כאמור, מוקדם עדיין להעריך מתי יחלו צילומי הסרט ובוודאי מתי ייצא לבתי הקולנוע. עם זאת, אם אכן מדובר בסקורסזה ובווינטר, כדאי לצפות לסרט שעוד נשמע עליו לא מעט, אולי אפילו בהקשרים של טקס האוסקר.