1. אשת חיל? מצאנו, תודה

לגל גדות יש אמא חדשה! כלומר, כבודה של האם האמיתית של גדות מונח במקומו (איפה שהוא בישראל), אבל וונדר וומן, התפקיד הענק של גדות, מקבלת אמא. השחקנית הדנית קוני נילסן (לוסילה מ"גלדיאטור", רמונה ב"האישה הטובה") מצטרפת לגדות, כריס פיין ורובין רייט בקאסט של סרט הקומיקס המצופה הזה, שעתיד לצאת ב-2017, וכבר החל את צילומיו. נילסן תגלם את היפוליתה, אמא של וונדר וומן ומנהיגת שבט האמזונות ממנו היא מגיעה. 

עוד ב-mako תרבות: 

2. אחי, איפה אתה? 

כבר בקיץ דיווחנו ש"נמלטים" עתידה לשוב למסך, ואחרי תקופה של אי וודאות נראה שזה באמת עומד לקרות. רשת FOX עידכנה את הצופים על תכניותיה בסוף השבוע, ו"נמלטים" באמת עתידה לשוב לעוד עונה, כולל שני הכוכבים הראשיים וונטוורת' מילר ודומיניק פארסל. גם "24", סדרת המתח ששלטה בטבלאות הרייטינג בתחילת שנות ה-2000, תחזור לעוד יממה פרנואידית - הפעם בלי הסוכן ג'ק באוור - הלא הוא קיפר סת'רלנד, שמנסה בכל הכוח להשתחרר מהטייפקאסט שדבק בו. 

3. אף אחד לא שם את גרייס בפינה! 

גם על הגעתו של "ריקוד מושחת" לטלוויזיה כבר דיווחנו, ועכשיו בייבי החדשה (אביגיל ברסלין) זוכה לאמא! דברה מסינג, הלא היא גרייס מ"וויל וגרייס", נבחרה לגלם את "האמא של בייבי", שמתברר שקוראים לה מרג'ורי האוסמן. יתר התפקידים טרם לוהקו. בכל זאת, לוקח זמן למצוא מישהו שימלא את נעלי המחול של פטריק סווייזי. 

4. אמן הקריסטל מת'

יקיר הערוץ ג'יימס פרנקו עובד על סרט שיגולל את סיפור יצירת הסרט "החדר", שנחשב לסרט הגרוע ביותר אי פעם. הפרויקט המסקרן של פרנקו אסף כבר קאסט מלהיב ומגוון במיוחד עם זאק אפרון, פרנקו עצמו, דייב פרנקו (אחיו הצעיר), ג'וש האצ'רסון, סת' רוגן, שרון סטון (!), קייט אפטון, זאק בראף, חניבעל בורוס ועוד. עכשיו מצטרפים שני כוכבים נוספים לסרט והופכים אותו לחתיכת מגה אנסמבל: בריאן קרנסטון (וולטר ווייט מ"שובר שורות") ואליסון ברי ("קומיוניטי", "לשכב עם אחרים" המעולה). גרג ססטרו, שכתב את הספר עליו מבוסס הסרט, צייץ את החדשות בטוויטר, בצירוף תמונה בה נראים הכוכבים החדשים יחד עם האחים פרנקו. 


5. אין עשן בלי מפץ

אחרי ששמענו ש"המפץ הגדול" תגמר בקרוב, חדשות טובות למעריצי הסדרה. יוצר הסדרה ומלך הסיטקומים של הטלוויזיה האמריקאית צ'אק לור הודיע כי הוא עובד על סדרה חדשה שתעבור מעיסוק בשילוב בין צחוקים מוקלטים לחנונים לשילוב בין צחוקים מוקלטים וסטלנים. לור רוצה לעשות סיטקום על חנות וויד חוקית בקולורדו של אחרי הלגליזציה, כך לפי האתר "דדליין".