דיאנה וחברותיה מאי האמזונות אולי יזכו לחברה חדשה, או לפחות לגיבורת על חדשה שחולקת עמן נטייה מינית (לפי השמועות, נכון לבינתיים). למרות שמארוול ספגה ביקורת רבה על היעדר ייצוגים מהקהילה הלהט"בית בסרטיה, נראה כי בסרט "תור: ראגנארוק" אנו עומדים לקבל את הגיבורה הבי-סקסואלית הראשונה ביקום המורחב של מארוול. למרבה הצער, הסרט עצמו לא יתייחס לכך ישירות, אך השחקנית טסה תומפסון ("ווסטוורלד"), שתגלם את ולקיריה, שיתפה כי דמותה היא חברה גאה בקהילה הגאה.

סרטי מארוול אמנם משתדלים להציג גיבורות על נשיות וגיבורי על שחורים, אך ליקום המורחב עוד לא הגיע אף נציג הומו, אף נציגה לסבית ואף בדל של התייחסות לנושא. אפילו רמיזות משועשעות ולא רשמיות, כמו אי האמזונות בסרט "וונדר וומן" של DC, לא נראו בסרטי מארוול. למרות שהדבר לא מצוין בפירוש בסרט, הופעתה הראשונה של גיבורת על בי-סקסואלית הוא צעד חשוב בכיוון הנכון בשביל החברה שנתקעה מאחורי גל הפמיניזם ששטף את הוליווד בשנה האחרונה.

תומפסון חשפה את הבשורה המשמחת בטוויטר, בתגובה לגולש שביקר את הליהוק שלה לדמותה של ולקיריה. תומפסון האפרו-אמריקאית מגלמת דמות לבנה בספרי הקומיקס, ותלבושתה הקשוחה שונה מאוד מהתלבושת הסקסית (יש שיאמרו סקסיסטית) שדמותה עוטה בספרי הקומיקס.

כצפוי, פלג רועש בקהילת הגיקים הביע את התנגדותו לשינויים. אחד הגולשים כתב כי יוצרי הסרט לקחו דמות שהייתה "קולית וסקסית" והפכו אותה לסתם עוד "טום בוי חסרת סקס טיפוסית של מארוול".


חשוב לציין שספרי הקומיקס דווקא רמזו מספר פעמים על נטייתה הבי-סקסואלית של ולקיריה, והיא אפילו קיימה מערכת יחסים רומנטית עם אישה (הארכיאולוגית אנאבל ריגס), אך למרות שקו העלילה הזה לא מוצג בסרט, הוא ככל הנראה סייע לבניית הדמות. בתור מי שמכירה את הדמות לעומק ועשתה את שיעורי הבית שלה, תומפסון הגיבה לגולש הזועם וכתבה: "היא בי. וכן, ממש לא מעניין אותה מה גברים חושבים עליה. איזה כיף לשחק אותה!".


לא ברור אם התגובה הייתה רק התרסה לגולש המציק, או אם אכן מדובר בחלק משמעותי מהדמות, שכן כאמור, הסרט עצמו לא מתייחס לנטייתה המינית של ולקיריה. עם זאת, ביקום של מארוול בו לקח עשר שנים עד שגיבור שחור יקבל סרט משלו, ואף גיבורה שחורה עוד לא קיבלה אחד, גם ההתקדמות הקטנה הזאת מהווה צעד משמעותי.

mako תרבות בפייסבוק