עובדות הן עובדות: השם הכי חם בהוליווד כבר תקופה הוא כריס. כריס המסוורת' ("ת'ור"), כריס אוונס ("קפטן אמריקה"), כריס פיין ("וונדרוומן") - כולם יפים, כולם מצליחים וכולם לא כריס פראט. זה לקח כמה שנים ודיאטה רצינית אחת עד שהוליווד הבינה את זה אבל הגבר הנכון להיות בימינו הוא כריס פראט.

אז למה, בעצם? עד 2008, פראט היה שחקן משנה חביב, מעין אתנחתא קומית של הבחור הטוב והלא המאיים, לא בדיוק החומרים מהם עשויים מובי סטארז. אבל ב-2008 הדברים השתנו עבורו כשגילם את אנדי דווייר, הטמבל טוב הלב בקומדיה השנונה והמוערכת של איימי פוהלר, "מחלקת גנים ונוף". היכולת הקומית המוערכת של פראט זיכתה אותו בכניסה למועדון החמודים יחד עם שמות כמו ג'ייסון סיגל ("איך פגשתי את אימא"), אבל שם זה נשאר.

בהוליווד כמו בהוליווד, לא מספיק להיות מוכשר ומצחיק, אתה גם צריך להיראות טוב בצורה לא הגיונית. כן, גם אם אתה גבר אינך חסין מהחפצה, ככה היא בדרך כלל עובדת וב-2014, פראט זכה בתפקיד הראשי ב"שומרי הגלקסיה" של מארוול. תפקיד שכמו נתפר למידותיו: סרט גיבורי על, אבל עמוס בהומור עצמי וקלילות. הדרישה הבלתי כתובה של התפקיד הייתה כמובן מהפך חיצוני מוחלט - פראט הפך משמנמן חמוד לכזה לשרירי עם בטן שאפשר להגיש עליה סושי.

אממה, בניגוד למובי סטארז אחרים (כן, כל אלה שציינו בפסקה הראשונה), העובדה שפראט לא התחיל כחתיך המושלם ונאלץ לפתח אישיות עוד לפני שפיתח שרירי בטן, הפכה אותו לכוכב מהסוג שכמעט לא ראינו עד כה - נגיש, מעורר הזדהות, אנושי ואפילו - רחמנא ליצלן - סובל מקשיים, ממש כמונו. ההומור שלו, בשילוב התנהלות כיפית בטוויטר וברשתות החברתיות, הפכו אותו לכוכב הנכון של השנים האחרונות - לא עוד בובת קן מושלמת אלא אדם פגיע, מתקשר וכזה שלא לוקח את עצמו ברצינות רבה מדי. הזוגיות ארוכת השנים שלו עם אנה פאריס המצחיקנית (שהגיעה לסופה בשנה שעברה), רק הוסיפה לו נקודות על נורמליזם מתבקש כל כך בהוליווד המנותקת.

#whatsmysnack season 2 bulkamaniac

A post shared by chris pratt (@prattprattpratt) on

ההצלחה האדירה של "עולם היורה", רימייק תלת-המימד לסדרת הסרטים המפורסמת של סטיבן ספילברג מהניינטיז, שיצא ב-2015 והכניס למעלה ממיליארד דולר בעולם, כבר קעקע אותו סופית כבחור הנכון של התקופה; ככזה שלא מביך אותנו לאהוב אותו, אדרבא - לאהוב אותו מעיד על הדרך משהו מאוד טוב על עצמנו, בטח יותר מכל כריס אוונס\פיין\המסוורת' שנראים אנושיים ומלאי פגמים בערך כמו בובות השעווה שלהם במדאם טוסו.

2018 כבר תחתום לגמרי את מעמדו של פראט ככוכב הכי גדול של התקופה - עם סרט המשך ל"שומרי הגלקסיה" מאחוריו ב-2017 והמשך ל"עולם היורה" בשם "נפילת הממלכה" לא מן הנמנע שהסטאר קוואליטי של פראט תשבור את השיאים שהוא קבע בעצמו. פראט חוזר לתפקידו כאוון גריידי, מי שנחלץ להגנה על הדינוזארים בעולם הבדיוני אבל הפיל כמה דינוזארים ותיקים בעולם האמיתי. תודה שהגעת כריס פראט, חיכינו לך.