ההצלחה היא שברירית והפכפכה, התהילה היא רק חלום חולף, כסף הוא בא והולך, אבל החברות נשארת תמיד. גם בהוליווד, עם כל התככים, הרכילות והסכינים בגב, ישנן חברויות ששורדות את הכל, שניצבות לפנינו כמו מגדלור של אהבה ללא תנאי, ואנחנו מדברים כמובן על מאט דיימון ובן אפלק. צמד הכוכבים פרץ למרכז הבמה עם "סיפורו של וויל האנטינג", בו כיכבו ואותו כתבו (וקיבלו על זה אוסקר), ומאז יצאו התפצלו השניים לדרכים מקבילות ומצליחות. כמעט עשרים שנה אחרי הסרט האחרון בו כיכבו יחדיו (דוֹגמה, 1999) האחוקים האהובים יחזרו לשתף פעולה על המסך הגדול.

"הוליווד ריפורטר" מדווח כי השניים ישתפו פעולה בסרט בבימויו של אפלק, שזכה בעבר בפרס האוסקר על סרטו "ארגו". התסריט, שנכתב על ידי תסריטאֵי דדפול, יתמקד בסיפור אמיתי של איש אבטחה ושוטר לשעבר שתפעל הונאה ענקית על פני שנים, במטרה לגנוב פרסי זכייה ממבצעים של מקדונלדס. הפרשיה הביזארית נחשפה בתחקיר של הדיילי ביסט, שם נכתב כי השוטר לשעבר הקים רשת של פושעים, בעלי מועדוני חשפנות וסוחרי סמים, בעזרתה זכה בפרסים במשחק "מונופול" שיווקי של רשת המזון המהיר, במשך 12 שנה ברציפות (עם רווחים של 24 מיליון דולר), עד שנעצר על ידי האף. בי. איי. באשמת הונאה.

לפי הדיווחים המוקדמים, דיימון יככב בתפקיד הראשי, ואפלק יביים, כשעוד לא ידוע איזה תפקיד, אם בכלל, יגלם בעצמו בסרט. כאמור, זה יהיה שיתוף פעולה נדיר יחסית של השניים על המסך הגדול, למרות שבשנים האחרונות הם איחדו כוחות בכמה פרויקטים טלוויזיוניים. אפלק ודיימון הפיקו את תכנית הדוקו ריאליטי "פרויקט גרינלייט", במהלכה בוחרים ומפיקים סרט קולנוע עצמאי. במאי האחרון נודע כי הם יפיקו ביחד סדרה לערוץ שואוטיים, על המלחמה של משטרת בוסטון בפשע המאורגן בעיר בשנות ה-90.