הקטע עם מותחנים ארוטיים אפלים הוא שככל שהעלילה מגוחכת יותר כך הסרט הופך מעניין יותר. כנראה שלמרות כל מה שאנחנו מספרים לעצמנו, זאת לא תמיד העלילה ומוסר ההשכל שמושכים אותנו לקולנוע, אלא דווקא הפוסטר של צמד נשים מתנשקות. כך או אחרת, נראה שבין גיבורי העל, סרטי הפעולה והמד"ב של הקיץ, תואר הסרט הלוהט יילך דווקא ל"תשוקה" בכיכובן של רייצ'ל מקאדמס ("היומן") ונעמי רפס ("נערה עם קעקוע דרקון").

הסרט, בבימויו של בראין דה פלמה ("פני צלקת", "הבלתי משוחדים") הוא למעשה רימייק למותחן צרפתי מ-2010. במרכז העלילה עומדות כריסטין ואיזבל, מנהלת משרד פרסום יוקרתי והמתמחה המוכשרת שלה, שהיחסים הקרובים ביניהן הופכים עם הזמן אפלים יותר ויותר, עד למצב של השפלה פומבית וניסיון לרצח. ועדת הדירוג האמריקאית העניקה לו את הציון R בגלל סצנות הסקס והאלימות הכלולות בתוכו.

תשוקה הסרט החדש
לא, עדיין לא מריחה את הבושם. תתקרבי עוד קצת
הקרנת הבכורה של הסרט התקיימה כבר בספטמבר האחרון בפסטיבל ונציה, ומאז הוא המשיך להקרין בעיקר באירועים מצומצמים שכאלה ברחבי העולם. הביקורות עד כה פושרות במקרה הטוב, אבל זה לא מונע ממסע הקידום הפרובוקטיבי שלו לעשות כותרות בארה"ב, שם הוא צפוי להיפתח להקרנות מצומצמות במהלך יולי הקרוב.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו