אמיליה קלארק וארנולד שוורצנגר (צילום: ויקיפדיה / HBO)
אז איך אתה עם דרקונים? | צילום: ויקיפדיה / HBO
אין שום סיבה הגיונית נראית לעין לאתחול מחדש של "שליחות קטלנית". שני הסרטים הראשונים היו מופת של מדע בדיוני בבימויו של ג'יימס קמרון ועם התפקיד היחיד שארנולד שוורצנגר יכול היה לגלם בצורה אמינה, אבל כל זה לא ממש מעניין את מכונת הכסף של האולפנים בהוליווד. שלושה מהם (פרמאונט, סקיידאנס ואנאפורנה) חברו יחד כדי לממן את הריבוט שיצטרף לקיץ העמוס גם כך של 2015.

האיש שיביים את הסרט החדש הוא אלן טיילור, האיש מאחורי הסרט האחרון בסדרת "ת'ור" ומי שביים פרקים רבים ב"סופרנוס" וב"משחקי הכס". אחרי ששוורצנגר כבר הודיע שיחזור, נותר לטיילור ללהק את שתי הדמויות המרכזיות האחרות בסדרה: ג'ון ושרה קונור. בעוד החיפושים אחרי המפקד שיוביל את האנושות למלחמה בסקיינט נמשכים, טיילור לא היה צריך להתאמץ יותר מדי כדי לבחור את מי שתגלם את אמו הקשוחה. המועמדת האולטימטיבית כבר עבדה איתו פעמים רבות וענתה לשם חאליסי.

אמיליה קלארק היפהפייה, שפרצה לתודעה בזכות התפקיד של אם הדרקונים, נראית כמו הליהוק המושלם לתפקיד שאותו גילמה לינדה המילטון. הקשר בין "משחקי הכס" ו"שליחות קטלנית" לא נגמר רק בבמאי ובכוכבת הראשית, גם לינה הידי (סרסיי בסדרה) גילמה את שרה קונור בסדרת הטלוויזיה שהתבססה על הסרטים ברשת פוקס. האם זה אומר שבסוף נגלה שהמהלכים הלבנים נשלחו מהעתיד כדי לחסל את  ג'ופרי?

ג'יימס קמרון עצמו יחזור גם הוא לסדרה אותה ביים וכתב, הפעם בתור חבר משני יחסית בחבורת הכותבים. הסרט עצמו צפוי לצאת ב-1 ביוני, 2015.

>> בואו לפייסבוק שלנו