טקס פרסי ה-MTV (צילום: Jason Merritt, GettyImages IL)
הקאסט של "הנוקמים" | צילום: Jason Merritt, GettyImages IL
טקס פרסי הקולנוע של MTV הוא אחד האירועים היותר ביזאריים של השנה בקולנוע. אלה לא רק הקטגוריות המוזרות (הרגע הכי טוב בלי חולצה) או הבחירות התמוהות, יש תחושה כללית שכל האירוע הזה נועד הרבה יותר בשביל התירוץ להזמין כוכבים נוצצים, מאשר לחגוג את ההישגים הקולנועיים של 12 החודשים האחרונים.

אבל למרות הכל הכוכבים אכן זורמים בהמוניהם. חלק ממגישי הפרסים בטקס שנערך לפנות בוקר (שני) היו בראד פיט, ג'ודי פוסטר, כריסטופר נולאן ומייקל פסבנדר, שמות שבדרך כלל לא הייתם משייכים לאירוע שכולל את פרס "best scared as s**t performance". לצד האייליסטים של עולם הקולנוע, היו גם שם כמובן מיטב אלילי הנוער: אמה ווטסון, קריסטן סטיוארט ורבל ווילסון, שגם הנחתה את הטקס.

הרגע הגדול באמת לאורך הלילה היה בכלל הצגת הבכורה של הטריילר ל"משחקי הרעב: התלקחות", שהוקרן במהלכו. בסרט החדש, המבוסס על הספר השני בסדרת הספרים מאת סוזן קולינס, הופכים מנצחי משחקי הרעב, קטניס אוורדין ופיטה מלארק, לסמל של תקווה עבור תושבי פאנם, רדופי הסבל. בניסיון למנוע מהם לעורר התקוממות, מחליטים ראשי המדינה לשבור את החוקים ולקיים פורמט מיוחד של המשחקים הקטלניים: בין מנצחי עבר בלבד.

רשימת הזוכים בפרסים הלילה:

הסרט הטוב ביותר: "הנוקמים"

השחקן הטוב ביותר: בראדלי קופר ("אופטימיות היא שם המשחק")

השחקנית הטובה ביותר: ג'ניפר לורנס ("אופטימיות היא שם המשחק")

הנבל הטוב ביותר: טים הידלסון ("הנוקמים")

ההופעה פורצת הדרך של השנה: רבל ווילסון ("פיץ' פרפקט")