העולם הקולנועי של מארוול עשה רק טוב לקריירה של סמואל אל. ג'קסון. לא שהוא לא היה מסתדר ללא התפקיד של ניק פיורי, כן? אבל אין ספק שהוא חשף אותו לקהל גדול ומשמעותי, ובוודאי ריפד לו היטב את חשבון הבנק. אבל ג'קסון בן השבעים הוא שחקן עסוק ומבוקש שמופיע בעוד שלל תפקידים (הידעתם? סמואל אל. ג'קסון נחדש לאחד השחקנים המכניסים ביותר בהוליווד, והסרטים שלו הרוויחו יותר מ-13.3 מיליארד דולר ברחבי העולם), ועכשיו הוא מפציר בפני המעריצים - אולי תצפו בעוד סרטים חוץ מאלה של מארוול? 

בימים אלה הוא מקדם את הסרט "מיסטר גלאס" של מ. נייט שאמלאן, שם הוא חוזר לדמות ששיחק לראשונה אי אז ב-2001 בסרט "בלתי שביר", ובראיון וידאו חדש הוא מקריא את תגובות הקהל לסרט והתפקיד. בסרטון בולטים שני דברים - הראשון הוא שג'קסון, למרות שנראה כאילו בקושי חגג יום הולדת ארבעים והוא יותר מגניב מכל מילניאל שאי פעם תפגשו, לגמרי שייך לדור הישן בכל מה שקשור לדקדוק, ומתחרפן מהטעויות הנפוצות של מגיבים ברשת ובעיקר ממשפטים לא שלמים.

הדבר השני הוא כמות ההערות שמתייחסות לדמותו ניק פיורי ולסרטי הנוקמים. בשלב מסוים, ג'קסון, שהבין שהאובססיה של הקהל לוקחת את הפוקוס מהסרט החדש שהוא מקדם, עצר כדי להבהיר - "מיסטר גלאס" לא קשור לנוקמים. "אתם חייבים להתקדם מהחרא של 'הנוקמים' ומארוול בשלב מסוים, אוקיי?", הוא אומר למצלמה. "עוד פאקינג אנשים עושים סרטים!". בלי שום קשר, תוכלו לראות את ג'קסון בתפקיד ראשי בסרט "קפטן מארוול" שיצא בחודש מרץ, ב"הנוקמים: סוף המשחק" בחודש אפריל וב"ספיידרמן: רחוק מהבית" בחודש יולי. אז הבאר שאתה שותה ממנה וכו'.