למרות כל מה שעברה בנישואים הביזאריים עם טום קרוז ובתקופה שהייתה נתונה תחת כנפי הסיינטולוגיה, נראה שקייטי הולמס עדיין מאמינה בכוחה של המחשבה החיובית. השחקנית למודת הקשיים החליפה את האמונה הסיינטולוגית בדגם הקליל יותר של "הסוד", וכעת היא הולכת לככב בסרט עלילתי בהשראת ספר העזרה העצמית הפופולארי.

למרות מה שניתן לחשוב, המילה "עלילתי" אינה טעות. הספר, שכבר קיבל עיבוד "דוקומנטרי" בסרט התעמולתי-פרסומי "הסוד", יזכה לעיבוד בדיוני – סיפור על אלמנה קשת יום עם שלושה ילדים, ששוכרת שיפוצניק שיתקן את ביתה בזמן סערה קשה. בין תיקון לתיקון, השיפוצניק משתף אותה בפילוסופיית החיים שלו, ומשכנע אותה בכוחן של מחשבות חיוביות.

אם עלילת הסרט נשמעת לכם אידיוטית, כנראה שלא עברתם את השינוי המהותי ש"הסוד" מציע. לפי "הסוד", אנשים יכולים לשלוט ביקום בכוח המחשבה שלהם, ולהגשים את רצונותיהם בעזרת "כוח המשיכה". הספר מערבב פנימה כל מיני רעיונות על פיזיקת קוונטים ותורת הכאוס, אבל מעבר לעננת הבולשיט - מדובר פשוט ברעיון שאם נחשוב על משהו, נדמיין אותו ונאמין בו - היקום יביא לנו אותו. הספר זכה להצלחה בינלאומית גדולה, ומכר יותר מ-30 מיליון עותקים ברחבי העולם, אז כנראה שהטריק עובד לחלק מהאנשים.

לפי "הסוד", אם אתם אנשים שליליים, כמו כותב שורות אלה, היקום יביא לכם דברים רעים, ואם אתם אופטימיים ומלאי אמונה ורצון, היקום יאיר לכם פנים. אז למרות שתיאור העלילה לא נשמע מבטיח, אפשר לומר שאם תאמינו שהסרט יהיה טוב, היקום יהפוך אותו לכזה. השאלה היחידה, אם כך, היא מדוע קייטי הולמס לא ביקשה מהיקום שיהפוך אותה לשחקנית טובה, או לפחות ייתן לה תפקידים פחות מביכים.

mako תרבות בפייסבוק