חמישים גוונים תמונות ראשונות (צילום: UPI media,  יחסי ציבור )
סיפור האהבה שנוגע בכולנו | צילום: UPI media, יחסי ציבור
דקוטה ג'ונסון אמנם רק בת 24, אבל התפקיד הבא שלה עשוי להיות זה שיגדיר לאן תלך קריירת המשחק שלה, לטוב או לרע. בקיץ הבא היא עומדת להיכנס לנעליה של אנסטסיה סטיל, הצלע הנשית בזוגיות שהצליחה לייצר היסטריה עולמית חסרת תקדים. הפקת "50 גוונים של אפור" עברה לא מעט תלאות עד כה, עניין שהיה אמור רק להגביר את הלחץ של מיליוני המעריצים שנושאים אליה עיניים, אבל ג'ונסון דווקא מתייחסת לטירוף המתקרב בשלווה.

התפקיד של הסטודנטית הבתולה היה על המטרה של ג'ונסון כמעט מהרגע הראשון בו נודע על הכוונה לעבד את הספרים לסרט. היא התחננה בפני הסוכנת שלה שתסדר לה אודישן לתפקיד, על אף שבאותה תקופה עדיין לא קראה אפילו פרק אחד מהטרילוגיה. "פשוט הרגשתי שאני מבינה את התפקיד הזה" סיפרה ג'ונסון בראיון ל-EW, "אני חושבת שזה סיפור אהבה יוצא דופן וזאת הסיבה שהוא נגע בכל כך הרבה אנשים". ובכן דקוטה, לא בטוח שהסיפור עשה את הנגיעות.

האודישן של ג'ונסון לתפקיד כלל קריאת מונולוג ארוך ועמוס רפרנסים מיניים מתוך "פרסונה" של אינגמר ברגמן, המגולל את חוויותיה של האחות אלמה במפגש לוהט במיוחד עם שני גברים צעירים ואישה נוספת. הבחירה הלא שגרתית שכנעה את יוצרי הסרט שג'ונסון עומדת להתייחס למאפיינים המיניים הבוטים של הספר בצורה בוגרת. "אריקה (הסופרת, אריקה ל. ג'יימס) הסבירה לנו שלפעמים זה פשוט קורה, כשמרגישים משיכה כימית כזו למישהו .כשמוסיפים פנימה גם את הסקס זה הופך את זה למושלם. לפעמים זה גם גורם לך להרגיש קצת שובבה וזה בסדר".

חמישים גוונים תמונות ראשונות (צילום: UPI media,  יחסי ציבור )
לא עם השוט | צילום: UPI media, יחסי ציבור
כשהבשורה שהתקבלה לתפקיד הגיעה, ג'ונסון התקשתה לעצור את הרגשות. "זאת הייתה הקלה כל כך עצומה. פשוט בכיתי ובכיתי. מים נשפכו מהעיניים שלי עד שהייתי מותשת לגמרי. ולידי ישב הדוברמן שלי, הסתכל עלי ופשוט נרדם. זה היה כל כך אמוציונאלי עבורי והכלב פשוט לא שם עלי". היחסים על הסט עם מי שאמור להיות הפרטנר שלה ללא מעט סצנות למבוגרים, ג'יימי דורנר (שיגלם את המיליונר הקינקי, כריסטיאן גריי) נראים מצוין על הסט והשניים כבר מריצים ביניהם שורה של בדיחות פרטיות. המבחן של הזוגיות הזאת יתחיל ממש בקרוב כשצילומי הסרט ייפתחו. 

>> בואו לפייסבוק שלנו