כריסטיאן בייל (צילום: Jason Merritt, GettyImages IL)
עכשיו דמיינו אותו בג'ינס מרופט ומשקפיים | צילום: Jason Merritt, GettyImages IL
המייסד האגדי של אפל הלך לעולמו לפני שנתיים וחצי, אבל הדמות שלו ממשיכה לרתק את יוצרי הוליווד. אחרי העיבוד הכושל בכיכובו של אשטון קוצ'ר, מגיע מה שנראה כסרט שיעשה יותר כבוד לאיש שעמד מאחורי כמה מהמהפכות הטכנולוגיות הגדולות ביותר של זמננו. האנשים שעומדים מאחורי הסרט חברו בפעם האחרונה לסרט על גאון טכנולוגי אחר, מארק צוקרברג, במה שהפך ל"רשת החברתית" הנפלא.

אהרון סורקין ("הבית הלבן", "חדר החדשות", "מאניבול"), כתב את התסריט הראשוני לסרט עבור אולפני סוני, שנמצאים במגעים מתקדמים עם דיוויד פינצ'ר לתפקיד במאי הסרט. על פי דיווח ב-The Wrap, טען הבמאי המוערך שיסכים לקחת את המושכות רק במידה וכריסטיאן בייל ילוהק לתפקיד הראשי.

בייל הוזכר גם בעבר כמועמד לגלם את ג'ובס, בשל הדמיון בהופעתם החיצונית. בשנים האחרונות נמצא השחקן בשיאה של הקריירה שלו עם זכייה ("פייטר") ומועמדות נוספת ("חלום אמריקאי") לאוסקר וכמובן השתתפות בטרילוגיית "האביר האפל". על פי הערכות מוקדמות, גם השנה הוא צפוי להיות שחקן משמעותי בעונת הפרסים, כשיגלם את משה רבנו ב"יציאת מצרים" של רידלי סקוט.

אין תמונה
רק אל תהיה כמו הבחור הזה
הסרט על ג'ובס (שעדיין לא זכה לשם רשמי) יבוסס על ביוגרפיה מאת וולטר אייזקסון, הכוללת יותר מ-40 ראיונות שקיים הסופר עם ג'ובס, חבריו ובני משפחתו לאורך השנים. הוא צפוי להתמקד בשלוש תחנות מרכזיות בחייו: יצירת המקינטוש, העזיבה המתוקשרת את החברה ומהפיכת האייפון. אם כל פיסות הפאזל יתחברו יחד, צפוי הסרט לצאת לאקרנים ברחבי העולם בתחילת 2015.