על אף עלייתם המתמדת של מחירי כרטיסי הסרטים והפיכתן של ההורדות הפיראטיות לפופולריות, נראה כי הקהל הישראלי מסרב להפסיק לבלות בבתי הקולנוע ועוקב באדיקות אחר כל הלהיטים ההוליוודיים הכי גדולים, כמו גם הזרים הכי מדוברים.

אם גם אתם נמנים על הקבוצה האחרונה ודאי תשמחו לשמוע כי יום הקולנוע 2017 ממש בפתח, וכי כבר ביום ה' הקרוב (ה-30 בנובמבר) תוכלו להגיע לבתי הקולנוע עם 10 ש"ח בלבד (ועוד קצת לקולה ופופקורן) ולצפות בסרטים מדוברים כמו "ליגת הצדק", "תור: ראגנארוק", "פלא", "רצח באוריינט אקספרס", "מכתוב" ועוד. 

החגיגה הקולנועית תתקיים זאת השנה החמישית, ובמסגרתה ישתתפו 43 בתי קולנוע החברים בהתאחדות ענף הקולנוע ברחבי הארץ, בהם ימכרו כרטיסים ב-10 ש"ח לסרט רגיל וב-14 ש"ח לסרט תלת מימד (לא כולל משקפיים). במקביל, הרשתות יציעו מחירים מיוחדים לסרטים שיוקרנו האולמות IMAX,4DX ו-VIP. 

בין בתי הקולנוע שישתתפו במבצע ישנן הרשתות יס פלאנט, סינמה סיטי, לב, רב חן וגלובוס מקס, ואם אתם דואגים אנחנו שמחים להבהיר שכל הסרטים המוצגים בבתי הקולנוע - ללא יוצא מן הכלל - משתתפים במבצע, וביניהם אף בכורות ל"קוקו" החדש של פיקסאר, "להתראות כריסטופר רובין", "גבר גבר 2" בכיכובם של וויל פארל ומארק וולברג ו"המוזיאון".

mako תרבות בפייסבוק