עלייתו של האביר האפל
מה עוד פעם? לכו תציק לספיידרמן קצת
רק באביב האחרון הכריזו כריסטיאן בייל וכריסטופר נולאן שהם סיימו לתמיד את תקופת הפלא עם באטמן. "עלייתו של האביר האפל", הסרט השלישי והאחרון בטרילוגיה המצליחה, שעלה לאקרנים במאי האחרון, גרף למעלה ממיליארד דולר בהכנסות ברחבי העולם. עם סיומו דיווחו גורמים באולפני "האחים וורנר" כי איש העטלף צפוי לצאת לחופשה ארוכה עד 2019 לפחות. אבל הצהרות לחוד ותכניות לחוד, כי לפתע מסתמן שבייל עומד לנהום בדרמטיות מוקדם הרבה יותר ממה שהיה נדמה.

אתר החדשות "Latino Review", מדווח היום (שני) כי "האחים וורנר" העבירו לידי הבמאי המוערך את הטיפול הבלעדי בכל סדרת גיבורי העל שלהם. בימים אלה הוא מפקח מקרוב אחרי הפינישים האחרונים ל"איש הפלדה", העיבוד המחודש לסופרמן, ומיד לאחריהם מתכוונים באולפנים להציע לו את המשימה הכבדה מכולן: "ליגת הצדק", מפגש הפסגה של גיבורי "DC Comics" והתשובה ל"הנוקמים", מנפץ הקופות.

בין היתר, כלולים ברשימת לובשי הטייטס בחבורה: סופרמן, גרין לנטרן, סופרוומן, פלאש גורדון, וכמובן האביר האפל בכבודו ובעצמו. בייל עצמו טען בעבר כי ישמח לחזור לעבוד נולאן אם יימצא סיפור נוסף לבאטמן. החלק הקשה באמת יהיה לשכנע את נולאן עצמו להתחייב לפרויקט עצום, שיכלול שני סרטי גיבורים עצמאיים (סופרוומן ופלאש גורדון, ששמועות עליהם כבר החלו לצוץ), המשכונים אפשריים לסופרמן וגרין לנטרן, והסרט הגדול שמאחד את כולם, שנקבע לקיץ 2015.

עלייתו של האביר האפל
ידעתי שהייתי צריך להשמיד את הפנס הארור הזה
בסדרת הסרטים העצמאיים של גיבורי "הנוקמים" נוספו קטעי קישור מיוחדים בסוף הסרטים, שכיוונו לקראת הסרט הגדול. לא מן הנמנע שגם בסרטים הקרובים של "האחים וורנר" נמצא כאלה, אם נולאן אכן יסכים לאתגר. במידה וזה יקרה, קיץ 2015 צפוי להיות עמוס בשלל סרטי היי פרופייל. הסרט הראשון בטרילוגיה החדשה של "מלחמת הכוכבים" מתוכנן לצאת, כמו גם סרט ההמשך המצופה ל"הנוקמים". כדאי להתחיל לאגור פופקורן כבר מעכשיו.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו