בקיץ הקרוב יעלה לאקרנים "הפרש הבודד", עיבוד ענק לסדרת טלוויזיה אמריקאית משנות החמישים באותו השם. הקלף החזק של הסרט, שאמור להיות אחד משוברי הקופות הגדולים של הקיץ, הוא ג'וני דפ שיככב בו בתפקיד טונטו, צ'יף אינדיאני.

בתמונות וסרטונים שמשתחררים מימי הצילומים שנערכו בשנה שעברה, מתברר שג'וני דפ כמעט נהרג במהלך הצילומים. באחד הרגעים המבהילים יותר שתועדו, דפ מושלך מסוס דוהר אל הקרקע. דפ אמנם הצליח לצאת בלי פגע, אבל ניתן לראות את הצוות והצלמים רצים לעברו בבהלה.

ג'וני גפ הפרש הבודד
רגע הנפילה. פחד

עושה רושם שדפ לקח את כל העסק דווקא די בסבבה ואמר "יודע מה הדבר החיובי? שעצם הזנב שלי לא ספגה את זה, למרות שבחורות מתות על עצם שבורה".

אחת הסיבות לתקרית, אגב, הייתה שהסוס החליט לקפוץ לו מעל כמה מכשולים במדבר, ודפ לא היה מוכן לכך, בטח שלא בהתחשב בכך שהאוכף על הסוס היה מזויף. "הדבר היחיד שראיתי מולי היו רגליים מאוד שריריות של סוס, ממש מכונת מוות, והמילה שקפצה לי לראש הייתה 'פרסות'".

הסרט, שעוסק בפרש שמחליט, בעזרת ידיד אינדיאני, לנקום בחבורת פרשים, כבר הוקפא פעם אחת במהלך 2012, לאחר שתקציבו תפח ל-250 מיליון דולר. בסופו של דבר הוא יעלה ביולי הקרוב, בהפקת ג'רי ברוקהייר ובבימוי של גור ורבינסקי, מיותר לציין שאם הוא יהפוך לכישלון יהיו מפיקים רבים שיעדיפו לא לשרוד נפילת סוס.u

 בואו לפייס שלנו