איש העסקים הישראלי-אמריקאי חיים סבן ואולפני הקולנוע ליונסגייט הודיעו היום על חתימת הסכם להפקת סרט פעולה חדש המבוסס על סדרת הטלוויזיה לילדים "פאוור ריינג'רס".

סבן המיליארדר צבר את הונו בזכות "פאוור ריינג'רס" לאחר שהחל למכור את הזכויות לשידור הסדרה על גיבורי-העל בחליפות הצבעוניות לפני יותר משני עשורים. אולם בשנת 2001 מכר את הזיכיון לדיסני, ואז לקראת סופו של אותו עשור רכש חזרה את הזכויות מדיסני, בתקווה להחיות את הזיכיון בן יותר מ-20 השנים, שהיה בעבר הזיכיון הפופולרי ביותר בקרב ילדים.

"ליונסגייט הוא הבית המושלם לקידום מותג פאוור ריינג'רס לשלב הבא", אמר סבן, המדורג במקום ה-482 ברשימת עשירי העולם של "פורבס" עם הון אישי המוערך ב-3.4 מיליארד דולר. הסרט המתוכנן יהיה סרט "פאוור ריינג'רס" הראשון זה כמעט שני עשורים שיגיע למסכי הקולנוע. שני סרטי קולנוע קודמים, שהופקו בשנים 1995 ו-1997, הופצו על ידי אולפני פוקס.

סבן צבר את הונו ממכירת הזכויות לשידור סדרת הטלוויזיה "פאוור ריינג'רס" בשנות ה-90, ומפיתוח ומכירת ערוץ פוקס פמילי יחד עם ניוז קורפ. בשנת 2001 מכר סבן את הנתח שלו בנכסי ערוץ פוקס פמילי, אשר כללו את "פאוור ריינג'רס", לענקית המדיה והבידור דיסני בעסקה שבה הרוויח כ-1.5 מיליארד דולר. עם זאת, בשנת 2010 רכש סבן בחזרה מדיסני את הזיכיון לסדרת "פאוור ריינג'רד" ואת המותג הנלווה. התנאים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

הכתבה פורסמה במקור באתר "The Marker"

>> ריצ'רד ברנסון מתכנן מטוס נוסעים שיטוס מניו יורק לטוקיו תוך פחות משעה

>> 100 החברות שהכי כדאי לעבוד בהן. ובמקום הראשון: שוב חברת החשמל