ג'יי.ג'יי.אברהמס (צילום: Pascal Le Segretain, GettyImages IL)
יצא תותח. אברמס | צילום: Pascal Le Segretain, GettyImages IL
מדי פעם בפעם יוצא לעולם סיפור אנושי שמוכיח כמה חזק יכול להיות כוחו של הקולנוע. גריידי הנדריקס, תסריטאי ומייסד פסטיבל הסרטים האסיאתי בניו יורק, פנה בשלישי האחרון (חג המולד) לג'יי.ג'יי.אברמס, אחד הבמאים העסוקים ביותר בהוליווד בימים אלה, והפנה אותו לפוסט אותו כתבה אשתו של חברו הטוב, דן. "בעלי מעריץ הקולנוע והבריא לחלוטין אובחן כחולה לוקמיה. אחרי שלוש שנים של טיפולים, מאות ביקורי רופאים והתייעצויות, התגלה סרטן מסוג אחר לחלוטין בגופו, שהרס את הריאה הבריאה שנותרה לו. אין עוד מה לעשות אלא לגרום לו להרגיש בנוח. נותרו לו שבועות ספורים".

בהמשך מכתבה ציינה האישה כי הדבר לו ציפה דן יותר מכל בחודשים האחרונים היה הסרט השני בסדרת סטארטרק, בבימויו של אברמס. אלא שבשל המחלה הוא עשוי שלא להספיק לראות אותו. אברמס, שנודע כקפדן במיוחד בכל הקשור לשמירה על סודיות הפרויקטים שלו, התבקש לחשוף את אחד הסרטים המדוברים של השנה הבאה כחמישה חודשים לפני התאריך הרשמי.

אתמול (שבת) פרסם הנדריקס את הפוסט הנרגש הבא בפורום "Reddit", שנחשב פופולארי בקרב חובבי קולנוע רבים: "ג'יי.ג'יי. אברמס התקשר לאשתו של דן והשאיר לו הודעה. הוא מתכוון לעשות כל שביכולתו כדי להשיג עבורו הקרנה פרטית של הסרט או לכל הפחות תקציר מורחב בן 9 דקות". הקהל הרחב יזכה לצפות ב"האויב בתוכנו: סטארטרק" ב-16 למאי.

בואו לפייסבוק שלנו!