חמישים גוונים תמונות ראשונות (צילום: UPI media,  יחסי ציבור )
שער המגזין. די לוהטים | צילום: UPI media, יחסי ציבור
אחרי סאגת הליהוקים הבלתי נגמרת ל"חמישים גוונים של אפור", נבחרו בסופו של דבר ג'יימי דורנן ודקוטה ג'ונסון לתפקיד כריסטיאן גריי ואנסטסיה סטיל, צמד הנאהבים והנקשרים חובבי הסקס והמכאוב.

היום התפרסמה הצצה ראשונה לתמונות הזוגיות של השניים, שנכנסים לאיטם לתפקיד לקראת תחילת צילומי הטרילוגיה הארוטית שצפויה להכניס מיליונים רבים של דולרים. השניים יופיעו על שער גיליון "Entertainment Weekly", שיצא בקרוב לדוכנים.

כזכור, ג'יימי דורנן לוהק ממש לאחרונה לאחר פרישתו של צ'ארלי הנאם ("ילדי האנרכיה") מהתפקיד ברגע האחרון. לדורנן וג'ונסון לא היה יותר מדי זמן להכיר, אבל לפי התמונות עושה רושם שהם נכנסו יפה לתפקיד.

דורנן, שחקן ודוגמן בריטי שאישתו נמצאת בימים אלו בהריון, הודה בראיון כי סצנות הסקס ממש לא מפריעות לו. "גדלתי במקום די ליברלי, זה לא מזעזע אותי וזה חיוני לסיפור". לעומתו, ג'ונסון התוודתה כי הדבר הראשון שעשתה כשהתקבלה לתפקיד הוא להירשם לחדר כושר, "אני חייבת להיראות טוב בעירום", הסבירה. הדבר השני שעשתה, אגב, היה להפוך מבלונדינית לברונטית על מנת להראות יותר כמו דמותה הספרותית של אנסטסיה סטיל. מה אתם אומרים, הצליח להם?

חמישים גוונים תמונות ראשונות (צילום: UPI media,  יחסי ציבור )
בלי מכות | צילום: UPI media, יחסי ציבור

חמישים גוונים תמונות ראשונות (צילום: UPI media,  יחסי ציבור )
טוב עם קצת | צילום: UPI media, יחסי ציבור