לא רק כוכבי רוק מזדקנים רע, מסתבר. גם המעריצים הגדולים שלהם לא ממש מצליחים לשמר את הקסם של פעם. מייק מאיירס (ויין) ודיינה קארווי (גארת') ציינו אתמול 21 שנים ליציאתו של אחד מסרטי הקאלט של הניינטיז, "עולמו של ויין" . השיער הארוך, הפאנצ'ים המטופשים והמבט הסטלני בעיניים כבר מזמן לא שם.

וויין וורלד האיחוד (צילום: Valerie Macon, GettyImages IL)
אנחנו עדיין לא ראויים | צילום: Valerie Macon, GettyImages IL
כזכור, "עולמו של ויין" החל כמערכון בשם Wayne's Power Minute" ב"סאטרדיי נייט לייב", שבמרכזו מעריץ מטאל נלהב מדי והסיידקיק ההזוי לא פחות שלו. השניים היו מעבירים את המערכון "בשידור חי" ממרתף הוריו של ויין (שעדיין התגורר בביתם), ומדברים על חלומותיהם להפוך לכוכבי רוק. בהמשך יצאו השניים מהבית והחלו לפגוש מפורסמים ולייצר גרסאות קאלט משלהם לקלאסיקות רוק כמו "Bohemian Raphsody" של קווין.

וויין וורלד האיחוד (צילום: אימג'בנק/GettyImages, getty images)
איזה מגניבים נהיה בעוד 20 שנה. נוט | צילום: אימג'בנק/GettyImages, getty images
ב-1992 החליטו השניים לייצר סרט שלם סביב צמד הדמויות, אותו צילמו ב-34 ימים בתקציב זעום של 20 מיליון דולר. הסרט הפך להצלחה עצומה עם רווחים של 121 מיליון דולר בקופות (מקום עשירי ברשימת שוברי הקופות של אותה שנה). "זאת הייתה תקופה משונה עבורי" מספר מאיירס, "אבא שלי מת באותו זמן, כך שכל תקופת הצילומים מעורפלת מאד בזיכרון שלי. אם להיות כנה, אני לא זוכר כמעט כלום מאותה שנה".

וויין וורלד האיחוד (צילום: Valerie Macon, GettyImages IL)
געגועים | צילום: Valerie Macon, GettyImages IL
מאז ההצלחה הגדולה הופיעו השניים גם בסרט ההמשך (המוצלח הרבה פחות) והספיקו להסתכסך ולהתרחק זה מזה. אבל בערב האיחוד נראה היה שהכל חסר לקדמותו. טוב נו, חוץ מחוש ההומור והשיער והניינטיז.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו