רדוף על ידי המערבולות של עברו, מקס הזועם מאמין שהדרך הטובה ביותר לשרוד היא לנדוד בגפו. למרות זאת, הוא נסחף ומצטרף לחבורת רוכבים שבורחים אל השממה מפני מערך המלחמה של הקיסרית פיוריוסה. הם נמלטים ממצודה הנשלטת על ידי אימורטן ג'ו, העריץ הגדול, שחפץ יחיד במינו נלקח ממנה. בזעם גדול, אוסף השליט את כל הכנופיות שלו ויוצא למרדף חסר רחמים אחר המורדים במה שהופך למלחמת הדרכים הלוהטות. 

טום הארדי ("עלייתו של האביר האפל") מככב בתפקיד הראשי של "מקס הזועם: כביש הזעם". זוכת האוסקר שרליז ת'רון ("מונסטר", "פרומתיאוס") מככבת בדמותה של הקיסרית פיוריוסה. עוד מופיעים בסרט ניקולס הולט ("אקס מן: העתיד שהיה") בדמותו של נוקס, יו קיס-בירן ("מקס הזועם") כאימורטן ג'ו, ג'וש הלמן ("אקס מן: העתיד שהיה") כסליט ונתן ג'ונס ("קונאן הברברי") כריקטוס אירקטוס. את חבורת הנשים מגלמות רוזי האנטינגטון-וויטלי ("רובוטריקים 3") כאנגאראד ספלנדיד, ריילי קיה ("מג'יק מייק") היא קייפבול וזואי קרביץ ("מפוצלים", בתו של לני) בדמותה של טוסט דה נואינג. 

מקס הזועם
מקס הזועם
הקולנוען זוכה האוסקר ג'ורג' מילר ("תזיזו ת'רגליים") ביים את הסרט על פי תסריט שכתב יחד עם ברנדן מק'ארתי וניקו לאת'וריס. מילר גם הפיק את הסרט, בצוותא עם שותפו הוותיק דאג מיצ'ל, שהיה מועמד לאוסקר ("בייב", "תזיזו ת'רגליים").  פי.ג'יי. ווטן ליין סמית', כריס דיפאריה, קורטני ואלנטי, גראהם בורק, ברוס ברמן וסטיבן מנוחין שימשו כמפיקים בפועל.

הצוות כולל עוד את הצלם הראשי זוכה האוסקר ג'ון סיל ("הפצוע האנגלי"), מעצב ההפקה קולין גיבסון ("בייב"), העורכת מרגרט סיקסל ("תזיזו ת'רגליים"), מעצבת התלבושות זוכת האוסקר ג'ני ביוון ("זיכרונות אהבה מפירנצה"), מתאם הפעלולנים גיא נוריס ("אוסטרליה") ואמנית האיפור לזלי ונדרוולט ("הנבואה").

הכתבה נכתבה בשיתוף "גלובוס גרופ"