אחרי יותר מדי ימי הולדת משפחתיים הבינו ניקי ראג'סקה וגיסתה, לוסי אולדריג', שצריך לעשות משהו כדי לא להתקע בסוף היום עם הרבה מאוד ניירות עטיפה שצריכים ללכת לזבל. ההבנה הזו הובילה להקמה של Wrag Wrap, אריזות רב שימושיות שעשויות מפוליאסטר.

העטיפות של שתי קרובות המשפחה מאנגליה עשו השבוע  את דרכן היישר לאל. איי, שם יתקבלו על ידי לא פחות מאשר לאונרדו דיקפריו, מריל סטריפ, סנדרה בולוק וכוכבים נוספים, במסגרת שקית ההפתעות שמחולקת למועמדים לאוסקר במהלך הטקס היוקרתי. הרעיון האקולוגי והדאגה לסביבה הן הסיבות שהובילו כמובן להוספת המתנה לחבילה השנה, אבל חייבים להודות שיש משהו אירוני בלהעניק לכמה מהאנשים הכי עשירים בעולם מתנה כה פולנית.

מצלמה קומפקטית
חייכו, אתם באוסקר. מצלמה קומפקטית שניתן לתלות על החולצה
זהו כמובן רק פרט אחד מתוך השקית, שגם השנה תהיה מלאה בכל הטוב שאפשר לדמיין. אבל למה לדמיין אם אפשר לפרט? בתוך התשורה של 2014 ימתינו למועדים בין היתר גם מארזי שוקולדים יוקרתיים שהוכנו במיוחד על ידי שוקולטריה בשיקגו (80 דולר), שעון יד שוויצרי, צמידי יד יוקרתיים (400 דולר) וחבילות נופש להרי הרוקי הקנדיים, למקסיקו וליפן (9,000 דולר).

גם החברים הכי טובים של כוכבי הקולנוע לא הושארו מאחור השנה. קופונים לרכישת חבילות מזון איכותיות לכלבים וחתולים בשווי של 6,142 דולר, ימתינו אף הם בתוך השקית. מי שירצה לדפוק קצת את הראש במקרה של ניצחון סוחף או הפסד מר, יוכל לעשות זאת עם וודקה בשווי 30 דולר, או לחילופין להתקשר מיד למכון הכושר היוקרתי שאליו קיבל מנוי (850 דולר) ולהוציא את האדרנלין על ההליכון. מתנות נוספות הן מצלמה קומפקטית, שניתן להצמיד לדש הבגד ולחבר לאייפון (279 דולר), ערכת קרמים לטיפוח העור (300 דולר) ואפילו תזונאי בכיר שיגיע עד לביתו של הכוכב כדי לדון איתו בהשלכות הקלוריות (500 דולר). 

צמידים לזוכים באוסקר
חבריה הטובים ביותר של המועמדת