אחות של ג'וליה רוברטס (צילום: GLEN MCCURTAYNE/COLEMAN-RAYNER)
ג'וליה וננסי בזמנים יפים יותר | צילום: GLEN MCCURTAYNE/COLEMAN-RAYNER
ג'וליה רוברטס היא האישה היפה האולטימטיבית: נערה צעירה מג'ורג'יה שהגיעה להוליווד וכבשה אותה בסערה. הלילה היא צפויה לצעוד על השטיח האדום כשהיא מועמדת לתפקיד המשנה על הסרט " אוגוסט: מחוז אוסייג", בו היא מגלמת בת למשפחה שמסתירה לא מעט סודות אפלים. אבל מסתבר שגם בחיים מתחזקת רוברטס משפחה עם היסטוריה בעייתית.

לפני שלושה שבועות, ננסי מוטס, אחותה למחצה של רוברטס, שמה קץ לחייה באמצעות מנת יתר של סמים. בעלה של מוטס, ג'ון דילבק, מאשים את השחקנית המפורסמת שדחפה את אשתו לדיכאוון.

דילבק, שהכיר את אשתו בשנת 2009 במסיבה הוליוודית, מספר כי אחותה של רוברטס הרגישה מוקנטת על ידי רוברטס כל חייה. "ג'וליה הציקה לננסי על המשקל שלה וקראה לה 'כישלון שמן'. היא הכניסה את ננסי לדיכאון שגרם לה להתאבד", מספר דילבק ומוסיף "אני מצאתי אותה מתה באמבטיה ומאשים את המשפחה. אם ננסי לא הייתה 'אחותה של ג'וליה רוברטס', היא עדיין הייתה בין החיים".

עוד בערוץ התרבות:

גם מכתב ההתאבדות של מוטס מטיל את האשמה על המשפחה. במכתב היא כותבת: "אמא שלי והקרובים שלי, לכאורה, הם האנשים שדרדרו אותי לדיכאון העמוק ביותר בו אי פעם הייתי".

ג'וליה וננסי חולקות את אותה האם, בטי. האם נישאה בשנית לאחר שהתגרשה מאביה של רוברטס וביחד עם בעלה השני, שהיה אלכוהוליסט ובהמשך גם יצא מהארון, הביאו את ננסי, הצעירה מרוברטס ב-9 שנים. מוטס סיפרה בעבר שרוברטס הייתה מגנה עליה מהאב האלכוהוליסט.

ג'וליה רוברטס על שער ELLE ספטמבר (צילום: האתר הרשמי)
הקניטה את אחותה על משקל גופה | צילום: האתר הרשמי
בגיל 18 פדתה רוברטס את החסכונות שהיו לה ונסעה להוליווד לנסות את מזלה כשחקנית. מוטס הייתה מרבה לבקר אותה וניסתה בעצמה להשיק קריירה כשחקנית. כשנכשלה החלה להשתמש בסמים. "היא חלמה להיות כוכבת כמו ג'וליה, אבל גם הייתה מלאה בספק עצמי", מספר בעלה לשעבר. "היא אובחנה כדיכאונית והייתה תחת טיפול רוב חייה. היא השתמשה בסמים כדי למלא את החור". במהלך השנים רוברטס הגשימה את חלומה של מוטס, שנשארה לגור במרתף בית אימם המשותפת כדי לעזור לה להתמודד עם המחלות מהן סבלה.

במהלך השנים הקשר בין האחיות הורע ומוטס אף כתבה ביומנה: "ג'וליה רוברטס היא כלבה! זה כאילו היא לאט לאט דוחפת אותי מהמשפחה שלי ומחייה. כל מה שרציתי זו אחות גדולה והיא מרשעת אליי". מאידך, הודתה מוטס שרוברטס משלמת עבורה את כל החשבונות הרפואיים, מממנת לה חופשות ואפילו משקיעה בסרטים בהם היא משתתפת.

הפיצוץ בין האחיות הגיע לשיאו בשנת 2004 כשרוברטס ילדה תאומים. מוטס הגיעה למסיבה לכבוד לידתם וצילמה תמונות. רוברטס ביקשה מאחותה למחוק אותן, וכשגילתה שאחותה מסתירה ממנה תמונות שצילמה, האשימה אותה בניסיון למכור את התמונות לעיתונות. בנוסף, לאחר שמוטס התראיינה על ניתוח הצרת הקיבה שעברה לפני כמה שנים, האשימה אותה ג'וליה בבגידה ובפגיעה בפרטיות שלה.

דילבק מודה שלא הוזמן ללוייה של מוטס ושבכלל לא שמע על הטקס. על ההודעה שהוציאה רוברטס על היותה הרוסה והמומה ממות אחותה, אמר דילבק שאלו דמעות תנין: "ננסי הייתה הכבשה השחורה של המשפחה ועכשיו היא לא בסביבה להביך אותם. אני מניח שמדובר בסוג של הקלה עבורם".