View this post on Instagram

with my angel

A post shared by Meadow Walker (@meadowwalker) on

ביום שישי האחרון, פרסמה בתו של פול ווקר, מדו, תמונה שריגשה לא מעט גולשים. מדו הצטלמה מחובקת יחד עם האניה, בתו של וין דיזל, בצל הצילומים של "מהיר ועצבני 9". "עם המלאכית שלי", כתבה מדו בתיאור התמונה.

מדו, 20, היא דוגמנית בניו יורק, ובשנים האחרונות מנהלת קרן לזכר אביה, העוסקת בקיימות ושימור האוקיינוסים אותם כל כך אהב. לפני שש שנים נהרג פול ווקר בתאונת דרכים טראגית בדרך חזרה מאירוע צדקה שיזם בעצמו, והותיר אחריו ילדה בת 15 בלבד. התמונה שפרסמה מדו הצליחה לרגש במיוחד, שכן, דיזל היה אחד מחבריו הטובים ביותר של ווקר. השניים כיכבו יחד בסרטי הסדרה, ולאחר מותו של ווקר, דיזל קרא לביתו פאולינה על שמו. "זו הייתה דרך להשאיר אותו בזיכרון שלי, בעולם שלי", אמר בראיון לאחר לידתה. ווקר לא הספיק לסיים את צילומי "מהיר ועצבני 7", והסרט הושלם הודות לאחיו, קודי וקיילב, שמילאו את מקומו ובעזרת אפקטים ממוחשבים.

View this post on Instagram

There is something special that happens every time Cody comes to visit production.... Always making Pablo proud! All love, always. #Fast92020 #Fatherhood #FastFamily

A post shared by Vin Diesel (@vindiesel) on

התמונה של מדו, הצליחה לעורר השערות לגבי אפשרות לאיחוד משפחתי או מחווה לווקר בסרט הבא בסדרה. ישנן שמועות על כך שג'ורדונה ברוסטר, ששיחקה את מיה בסרטים הקודמים בסדרה, תשחק ב"מהיר ועצבני 9". הפעם האחרונה שפגשנו את מיה הייתה כשהחליטה לפרוש ולחיות חיים שקטים עם בריאן, אותו גילם פול ווקר. ברוסטר העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה עם תאריך צאת הסרט, המעריצים הגיבו וביטאו את תקוותם שגם דמותו של בריאן תחזור. "כדאי מאוד שגם בריאן יחזור יחד עם הדמות שלך", כתב אחד הגולשים. ואולי הבקשה הזאת גם אפשרית. קודי, אחיו של ווקר, ביקר על סט הסרט בשבוע האחרון, והתאוריות לגבי חזרתו של בריאן מקבלות חיזוקים.