לראשונה מאז התפוצצה פרשת תמונות העירום של הכוכבות מגיבה ג'ניפר לורנס, אחת מהנשים שהכי מזוהות עם המתקפה. כוכבת משחקי הרעב התראיינה למהדורת נובמבר של המגזין "ונייטי פייר", שם היא סיפרה על החוויה שעברה.

"רק בגלל שאני דמות ציבורית, רק בגלל שאני שחקנית, זה לא אומר שביקשתי את זה", אומרת לורנס. "זה הגוף שלי, וזו אמורה להיות הבחירה שלי והעובדה שאני לא בחרתי בזה מגעילה אותי. אני לא יכולה להאמין שאנחנו חיים בעולם כזה". לורנס גם לא מפחדת להאשים את כל מי שצפה בתמונות – "כל מי שמסתכל בתמונות מנציח תקיפה מינית. אפילו אנשים שאני אוהבת אומרים 'כן, הסתכלנו על התמונות'. אני לא רוצה להשתגע, אבל כל הזמן הזה אני חושבת 'לא אמרתי לך שאתה יכול להסתכל על התמונות". השחקנית מציינת שהתקשתה במיוחד לספר על המקרה לאביה ושאף סכום כסף שאי פעם הרוויחה לא שווה את השיחת טלפון שהייתה צריכה לעשות כדי להודיע לו על הפרסום.

ג'ניפר לורנס וניקולס הולט
לא צריכה להתנצל
"זה לא סקנדל. זה פשע מיני", היא הוסיפה. "זו פגיעה מינית. זה מגעיל. החוק צריך להשתנות ואנחנו צריכים להיות אלו שישנו אותו. זו הסיבה שאתרי האינטרנט אחראים לכך. מישהו יכול להיות מנוצל מינית והדבר הראשון שהם חושבים זה איך הם מרוויחים מזה. אני לא מסוגלת להבין את זה". כמו כן, ציינה השחקנית שהיא צילמה את התמונות כדי לשלוח אותן לבן זוג שלה לשעבר, ניקולס הולט. "אין לי שום דבר להצטער לגביו. הייתי במערכת יחסים בריאה ואוהבת במשך ארבע שנים. זו הייתה מערכת יחסים בשלט רחוק. זה או שהחבר שלי היה מסתכל בפורנו, או שהוא היה מסתכל על התמונות"

התגובות של לורנס הגיעו לאחר יותר מחודש של שתיקה מאז שהתפרסמו תמונות שלה ושל כוכבות נוספות ביניהן קריסטין דאנסט, קייט אפטון ואריאנה גרנדה. הפריצה לחשבונות האיי קלאוד שלהן, מהם נגנבו התמונות, נחשבת לדליפה הכי גדולה שנעשתה מחשבונות של סלבריטאים.