הסרט האחרון בסאגה האפית של מארוול, "הנוקמים: סוף המשחק" ייצא לאקרנים באביב הקרוב, והסודיות סביבו כל כך חמורה שנראה כי איש לא יזכה לקבל הצצה מוקדמת לחבית הנפץ של ההדלפות והספוילרים. אבל גם פרויקט הכי חשאי בהוליווד יש לא מעט אנושיות, ומעריץ אחד יקבל את ההזדמנות לראות את הסרט לפני צאתו, פשוט כי לא בטוח שהוא יהיה בין החיים בתאריך היציאה המתוכנן.

גבר אוסטרלי שכתב תחת השם אלכסנדר התחיל קמפיין באתר הפורומים "רדיט" בשם צובט הלב, "למות לפני אפריל: סוף המשחק שלי", במטרה לאפשר לו לראות את הסרט לפני שגופו ייכנע לסרטן הסופני ממנו הוא סובל. הקמפיין תפס תאוצה במהרה עם התיוג "הנוקמים בשביל אלכנסדר" (#Avengers4Alexander), הגיע ליוצרי הסרט האחים רוסו, לכוכב האוסטרלי כריס המסוורת', והסחף הויראלי התעצם עד שחברת דיסני פנו אל המעריץ הגוסס במטרה לתאם את ההקרנה המוקדמת.

אלכסנדר, אוסטרלי בן 33 לפי עדותו, סיפר בפוסט הראשוני שפרסם כי הוא סובל מסרטן בכבד, בפה ובמח העצם. לדבריו הוא "ככל הנראה ימות לפני אפריל". אלכסנדר ביקש בפשטות: "שמעתי על אנשים שקיבלו בעבר הקרנות מוקדמות. איך אני יכול להיכנס לעסק הזה?". הוא המשיך וכתב בכנות: "אני לא ילד או מישהו עם סיפור טראגי במיוחד. סתם בחור רגיל. אני בן 33, איבדתי את אחותי לפני שלוש שנים לאותה מחלה גנטית נדירה, שמסתבר שגם אני סובל ממנה". המחלה הגנטית הנדירה ממנה אלכסנדר סובל היא "אנמיה על שם פנקוני", שפוגעת באופן קשה בתפקוד מח העצם. אלכסנדר סיכם, "אני אשאיר אחרי בת זוג מסורה וכלב גרייהאונד מאומץ".

בימים האחרונים עדכן אלכסנדר על התפתחויות משמחות. ראשון הנוקמים ליצור קשר היה ת'ור, כלומר השחקן האוסטרלי גם הוא כריס המסרוות'. כפי שהוא מספר: "אוסטרליה זה מקום קטן, מסתבר שאני מכיר מישהו שמכיר מטישהו שמיודד עם כריס המסוורת'. אני חושב שהתקשרו אליו בשמי". בהמשך הגיע העדכון אליו כולם חיכו: "דיסני יצרו איתי קשר ואנחנו דנים באופציות שלנו. בכיתי כשקראתי את האימייל שלהם. זה כל מה שייחלתי לו ואני חייב הכל לכם".


מי שאתנו שזכו (טפו טפו טפו) לבריאות טובה, יוכלו לראות את הסרט כמו כולם כשייצא לאקרנים באפריל הקרוב. בינתיים, אחרי שכבש את פסגת מארוול, יש לאלכסנדר תכניות נוספות. בתגובה לגולש שכתב לו שעליו לעשות קמפיין דומה עם עונת הסיום של משחקי הכס, הוא אישר שזה הולך להיות הקמפיין הבא שלו והוסיף: "אני הולך להיראות כזה חמדן". קדימה HBO, יש גם לכם הזדמנות להגשים חלום.