מואשם על ידי בתו. וודי אלן (צילום: חדשות2)
כינה את המכתב שקרי ומחפיר | צילום: חדשות2
דובר מטעמו של הבמאי והשחקן, וודי אלן, הוציא הצהרה בעקבות ההאשמות שהוטחו בו על ידי בתו המאומצת, דילן אלן. "מר אלן קרא את המכתב ומצא אותו שקרי ומחפיר. הוא יגיב להאשמות בהמשך", נמסר על ידי הדובר ל-"Hollywood Reporter".

כזכור, ביום שבת פירסמה דילן אלן מכתב פתוח ב"ניו יורק טיימס", בו האשימה את אלן בניצולה מיני בהיותה קטינה. "כשהייתי בת 7, וודי לקח אותי בידו והוביל אותי לעליית הגג בקומה השנייה של ביתנו. הוא ביקש ממני לשכב על הבטן ולשחק עם הרכבת החשמלית של אחי ואז הוא תקף אותי מינית", כתבה.

פארו גם האשימה את הוליווד בעצימת עין אל מול ההאשמות בתקיפה, האשמות שעלו לראשונה במהלך משפט הגירושים של אמה המאמצת, מיה פארו, ונמצאו לא אמינות בבית המשפט. תלונה רשמית מעולם לא הוגשה על ידי דילן ואימה. "הסיוט נעשה חמור יותר בידי הוליווד, גם הגיבורים שלי עצמו עין. רובם החליטו לקבל את חוסר הבהירות ואמרו לעצמם 'מי יכול לדעת מה קרה', האנשים היללו אותו בטקסים", הוסיפה פארו במכתבה.

משפט הגירושים של פארו ואלן היה מכוער במיוחד. פארו הגישה בקשה לגירושים לאחר שמצאה תמונות עירום של בתם המאומצת, סון ווי, שצילם אלן. סון ווי הייתה בת 20 ומאוחר יותר נישאה לאלן, נישואים שמחזיקים עד היום.