ארבעה חודשים חלפו מאז הטיזר-טריילר הראשון ל"לשבור את הקרח 2", סרט ההמשך ללהיט האנימציה של דיסני מ-2013. והנה היום, כמו מתנה צוננת לכבוד השרב שילווה אותנו בערך עד אוקטובר, שחררו אולפני האנימציה של דיסני טריילר חדש לסרט, והוא מסקרן, מבלבל ואפילו קצת מפחיד. אם עד כה היו ספקות בנושא, הטריילר החדש ל"לשבור את הקרח 2" מבהיר: אנה ואלזה הולכות להתעמת עם כוחות לא פשוטים בכלל בסרט הזה.

אז מה כבר ניתן לדעת על "פרוזן 2" אחרי צפייה בשני הטריילרים? עדיין לא הרבה. ברור שאלזה יוצאת למסע לאיתור המקור לכוחותיה העל טבעיים. ברור גם שהיא חלק מאיזו עלילה גדולה וסבוכה יותר, וכנראה שישנם גם כוחות אחרים, מקבילים לכוח הקרח שלה (הסוס התת ימי מהטריילר החדש, למשל, לא נוצר במחולל הקרח של אלזה). ועם כוח גדול באה, נכון מאוד, מפלצת מאיימת עשויה סלעים. אפילו כמה מפלצות כאלה, שמופיעות גם בחיזיון של אלזה, וגם נראות בחלקו האחרון של הטריילר כשהן מאיימות למצוא את נסיכת הקרח. כמו כן, ברור שאנה תעזוב שוב את ארנדל, ותצא בעצת הטרולים למסע חילוץ נוסף של אחותה. כי עם נוסחה מנצחת לא מתווכחים בשום צורה.

למרות הפרטים הרבים שנחשפו בו, בעיקר על העולם שמקיף את ממלכת ארנדל (חלקים מהטריילר מתרחשים באתר שמזכיר את סטונהנג' באנגליה, אם כי "לשבור את הקרח" עצמו לא ממש התרחש במדינות המוכרות לנו מהאטלסים ומפות כדור הארץ), ישנם אלמנטים מהסרט שהופיעו בטיזר-טריילר אך נעדרים לגמרי מהטריילר החדש, למשל הנערה אדומת השיער שהבליחה לרגע בטיזר-טריילר. מעריצי דיסני רבים שיערו שמדובר בקרובת משפחה חדשה של אנה ואלזה, אולם ישנם גם הטוענים שמדובר בבת הזוג של הנסיכה, מה שיהפוך אותה לדמות הלהט"בית הראשונה שעומדת בחזית מותג אנימציה של דיסני. וכן, חודש הגאווה וכן, דיסני עשתה צעדי ענק בכל הנוגע לנראות להטב"קית בסרטיה, אבל נראה לנו שמדובר בינתיים רק בידידה חדשה. מקסימום בת אבודה. נחכה לנובמבר ונראה.

מי שצפויים לחזור במלוא המרץ לסרט ההמשך הם המלחינים והתמלילנים קריסטן אנדרסון-לופז ורוברט לופז, שכתבו לסרט הקודם את השיר "Let It Go", שזכה להצלחה רבה וזיכה את דיסני גם בפרס אוסקר. בין המצטרפים החדשים לצוות של מדבבי הסרט (קריסטן בל ואדינה מנזל יחזרו לתפקידי אנה ואלזה, בהתאמה) ניתן למנות את סטרלינג קיי. בראון ("החיים עצמם") ואוון רייצ'ל ווד ("ווסטוורלד").