אחרי ההצצות החטופות באינסטגרם והמיני טיזרים שטפטפו לאורך השבועות האחרונים, סוף סוף קיבלנו הצצה משמעותית לעונה השלישית המתקרבת של "בנות". סדרת הלהיט של רשת HBO בבימויה ובכיכובה של לינה דנהאם, סטתה בעונה השנייה מהקו הקומי-כיפי שלה בעונה הבכורה והובילה את הגיבורות לשורה של נפילות מדיכאון ועד תופעות קיצוניות של חרדה. נראה שבעונה השלישית כל זה עומד להשתנות.

האנה נראית במצב טוב הרבה יותר מזה שבו עזבנו אותה בסיום העונה הקודמת, כשהיה נדמה שהיא עומדת להזיק לעצמה. הזוגיות עם אדם פורחת והשניים נראים מאושרים יחד, אם כי לדברי דנהאם "דברים כאלה לא מחזיקים יותר מדי מעמד בסדרה". מארני (אליסון וויליאמס) ממשיכה להרוס כל חלקה טובה בחייה ושוב מוצאת את עצמה ללא עבודה וכשהיא מתאבלת על סופו של הקשר עם צ'ארלי.

בנות עונה שלישית
ריקוד המצבה
החלק המפתיע באמת צפוי להגיע מכיוונה של שושנה, שזונחת את תדמית הבתולה היהודייה והקפוצה לטובת התנסויות מיניות שמתחילות לגרום לה הרהורים אם לא לקחה את עניין המתירנות רחוק מדי. בינתיים, נראה שריי, האקס של שושנה, מתחיל לשמוע לעצתה ולקחת אחריות על חייו. גם ג'סה המתוסבכת למדי ואלייז'ה, האקס של האנה יחזרו לככב בעונה הקרובה. הפרק הראשון של העונה החדשה ישודר ב-12 בינואר.

>> בואו לפייסבוק שלנו