סרטו הבא של קוונטין טרנטינו, "היו זמנים בהוליווד", ממשיך לאסוף כוכבים ולהתבסס כסרט המצופה ביותר בתקופה האחרונה. אחרי בראד פיט, לאונרדו דיקפריו, מרגו רובי ועוד רבים וטובים, כעת הצטרפה לקאסט היוקרתי שחקנית מפתיעה – יוצרת וכוכבת "בנות" לינה דנהאם. זה יהיה סרט האולפנים גדול הראשון בו היא משתתפת, אחרי שכיכבה בעבר בסרט עצמאי אותו גם כתבה וביימה ("Tiny Furniture"), וההופעה הראשונה שלה על המסך מאז פרק הסיום של "בנות".

A post shared by Lena Dunham (@lenadunham) on

הסרט, שעלילתו תתרחש בלוס אנג'לס בקיץ 1969, עוקב אחר סיפורו של ריק דלטון (דיקפריו), כוכב טלוויזיה לשעבר, והכפיל הקבוע שלו קליף בות' (פיט), שמתקשים למצוא את עצמם בנוף המשתנה בהוליווד. דמות נוספת אחריה הסרט יעקוב היא שרון טייט (רובי), אשתו המנוחה של הבמאי רומן פולנסקי, שנרצחה באותו קיץ על ידי כת ההיפים השטנית של צ'רלס מנסון (לא ידוע אם גם דמותו תופיע בסרט). טרם נודע מה יהיה הדמות שדנהאם תגלם, אבל הקאסט המתגבש כבר מבטיח עניין רב בסרט שצפוי לעלות בקיץ 2019.

אז מה אנחנו יודעים על הסרט בשלב זה? קודם כל, חלק מהצילומים כבר החלו בלוקיישנים בודדים בלוס אנג'לס. עלילת הסרט עדיין לא נחשפה, פרט למה לתיאור הקצר שהובא קודם, אך דיקפריו הסכים לספר על אהבתו לתסריט, כהמשך למסורת ארוכת שנים של סרטים העוסקים בהוליווד: "בתור יליד לוס אנג'לס, כמי שקרא את התסריט, זה אחד התסריטים המדהימים ביותר". לא עוזר להבין את הסיפור, אבל בהחלט מעורר ציפייה.

A post shared by Leonardo DiCaprio ツ (@leonardcdicaprio) on

פרט לרובי, פיט ודיקפריו, שגם פרסמו תמונות עם התלבושות התקופתיות של דמויותיהם, גם שאר השחקנים שלוהקו מייצגים את האצולה ההוליוודית במיטבה: דנהאם אותה כבר ציינו, אל פצ'ינו, דקוטה פאנינג, דמיאן לואיס, ג'יימס מרסדן, לוק פרי, מאיה הוק (בתם של איתן הוק ואומה תורמן), ברט ריינולדס, אמיל הירש, קורט ראסל, מייקל מדסן, זואי בל, אוסטין באטלר ולורנזה איזו. לחלק מהשחקנים התפרסמו הדמויות אותן יגלמו, אבל לא ברור מה יהיה תפקידן בעלילה.

A post shared by @margotrobbie on

למרות שהדבר לא צוין במפורש, ההנחה הרווחת היא שהסרט יעסוק בין השאר בטבח שביצעה הכת של מנסון באותו קיץ, אבל לא ידוע אם האירוע עצמו יתועד באופן ישיר או רק יתרחש ברקע. הסרט היה אמור לצאת ביום השנה ה-50 לטבח, אך ככל הנראה המפיקים החליטו להתרחק מהתאריך הנפיץ, והקרנת הבכורה נקבעה ל-26 ביולי 2019. לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו כבר לא יכולים לחכות.