רגע לפני ש"אקוומן" שובר כל קופה אפשרית והופך לפנים החדשות של אולפני וורנר וחברת הקומיקס DC, גל גדות הזכירה למעריצים מי פחות או יותר התחילה הכל (כן, אנחנו יודעים שסופרמן היה שם קודם, אבל כמה כבר התלהבתם ממנו?) - וונדר וומן. בחודשים האחרונים, צילמו גדות, הבמאית פטי ג'נקינס וצוות שחקנים שכולל את כריס פיין, קריסטן וויג ופדרו פסקל את "וונדר וומן 1984" - סרט ההמשך ללהיט מהשנה שעברה. גדות חגגה אתמול יום אחרון על הסט, ונפרדה מהצוות הטכני, מצוות השחקנים ומג'נקינס בפוסט אינסטגרם שאולי ואולי לא גרם לנו לדמוע מול המסך בעבודה. 

"עשינו את זה. שוב! וכל כמה שהפעם הראשונה שצילמנו את 'וונדר וומן' היתה מדהימה, הפעם היתה עוד יותר מיוחדת. צילמנו בארבעה אתרי צילום בשלוש מדינות, ואני כל כך גאה בכ-1,000 אנשי הצוות שהגיעו לסט בכל יום ונתנו את כל מה שיש להם בשביל הסרט שלנו", כתבה גדות.

"לא יכולתי לבקש שותפים טובים יותר, והתמזל מזלי שיש לי את פטי ג'נקינס, האחת והיחידה, כבמאית שלי", המשיכה הכוכבת, "היא תמיד גיבתה אותנו, היא נתנה לנו כנפיים כדי שנעז, ובכל יום היא עזרה לנו למצוא את הגרסאות היצירתיות ביותר שלנו. אני אסירת תודה שהיא חברה שלי. ולצוות השחקנים המדהים והמוכשר שלנו, שהפך כל יום לכיף והנאה, תודה לכם".

View this post on Instagram

We did it. Again!! And as much as the first time shooting Wonder Woman was amazing, this time was even more unique and special.. We shot in 4 very different locations in 3 countries, and I'm so soooo proud of the almost 1000 crew members who came to set every day, giving everything they have into our movie. Couldn't ask for better partners on this.. I'm so lucky to have the one and only Patty Jenkins, as my director. She always has our backs, she gives us the wings to dare, and everyday she helped us find the most creative version of ourselves .. I am so grateful to call her my friend. And to our AMAZINGly talented cast who made every day enjoyable and fun, thank you! Honestly.. Words cannot describe this experience.. This journey was so demanding and challenging but we all came and did our very best every take, every day, putting our all out there and I’m so proud... Thank you universe for this opportunity. I love this character. And thank you to all of you for being the best fans in the world. It was you that made me push myself every day. I'm so happy and excited, can't wait to share it with you in 2020!  Gal

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

"בכנות, מילים לא יוכלו לתאר את החוויה", סיכמה, "המסע הזה היה כל כך תובעני ומאתגר, אבל כולנו הגענו ועשינו את המיטב בכל טייק, בכל יום, נתנו את כל מה שיש לנו ואני גאה כל כך. תודה ליקום על ההזדמנות הזו. אני אוהבת את הדמות הזו. ותודה לכם שאתם המעריצים הכי טובים בעולם. אתם גרמתם לי לאתגר את עצמי בכל יום. אני מאושרת ונרגשת מאוד, לא יכולה כבר לחלוק אתכם הכל ב-2020".

כאמור, טקסט מושלם של אישה חשובה, אבל יש לנו הערת עריכה אחת. קראו את הגרסה המקורית שכתבה גדות באנגלית. שמתם לב לשימוש התכוף של גדות בסימן הפיסוק הלא מקובל, שתי נקודות? גברתי, או שתתחייבי לשלוש נקודות או שתסתפקי באחת. " Couldn't ask for better partners on this..", "Honestly.. Words cannot describe this experience.." - אל תשייטי איתנו בחלל הביניים הפיסוקי הזה.

אחרי דחייה של חצי שנה מהתאריך המקורי שיועד לו, "וונדר וומן 1984" יעלה לאקרנים בקיץ 2020. כפי ששמו מרמז, הוא יתרחש בשנות ה-80 ויעסוק במעורבותה של דיאנה, נסיכת האמזונות, במלחמה הקרה.