במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר התפרסם כי הבמאי תום שובל ("הנוער") הוא הזוכה בתחום הקולנוע בתחרות המיזם לאמנויות של רולקס. במסגרת התכנית, יוצרים מובילים מתחומי התרבות והאומנות, משמשים כמנטורים ליוצרים צעירים. מדי שנה בוחר כל מנטור את היוצר הצעיר עמו הוא רוצה לשתף פעולה וביחד הם עובדים על פרויקטים עכשווים שלהם. בעבר השתתפו בתכנית מרטין סקורסזה ("נהג מונית", "השור הזועם", "הזאב מוול סטריט") והעורך וולטר מארץ' ("אפוקליפסה עכשיו", "הר ברוקבק"). המנטור השנה יהיה הבמאי אלחנדרו גונזלס איניאריטו ("בבל", "21 גרם", "ביוטיפול").

איניאריטו בחר בתום שובל כיוצר הצעיר עמו הוא מעוניין לעבוד. שובל, 32, הוא במאי, תסריטאי, מורה ומבקר קולנוע. סרטו הראשון באורך מלא, "הנוער", זכה להצלחה רבה בארץ ובעולם. הסרט עוקב אחר שני אחים, יקי ושאול, בעת שמשפחתם נקלעת לחובות ועוברת משבר כלכלי קשה. "הנוער" השתתף בעשרות פסטיבלים ברחבי העולם - ביניהם פסטיבל ברלין, ניו יורק ועוד. בנוסף, נרכש הסרט להפצה מסחרית בצרפת, גרמניה, אוסטרליה ועוד.

קריירת הבימוי של איניאריטו, מקסיקני במקור, החלה באמצע שנות ה-90. את החשיפה שלו אל המיינסטרים האמריקאי קיבל בעקבות ההצלחה של "אהבה נושכת", שיצא בשנת 2000 והיה מועמד לפרס האוסקר הזר. מאז הספיק איניאריטו לביים סרטים מצליחים כמו "21 גרם" ו"בבל", שגם זכו במועמדויות לאוסקר בינהן פרס הבמאי הטוב ביותר על "בבל". בימים אלו עובד הבמאי על  סרטו החדש "The Revenant", בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו. אל הפקת הסרט יתלווה שובל בחודשים הקרובים.

"זוהי זכות גדולה ובלתי רגילה ואני מתרגש מאד", אמר שובל בהודעה שיצאה לעיתונות.  "העובדה שאומן בסדר הגודל של אלחנדרו גונזלס אינריטו ילווה אותי בעשיית סרטי החדש ובאותה עת אני אוכל לשהות במחיצתו וללמוד מדרך עבודתו היא כמעט מדע בדיוני עבורי. זוהי משאת נפשו של כל במאי לקבל את האפשרות לקו ישיר עם במאי שאת יצירתו הוא מעריך ואני אסיר תודה לרולקס ולאלחנדרו עצמו שבחר בי והגשים לי חלום שלא דמיינתי שאי פעם אגשים."